Froop Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ligt het nou aan mij of ben ik de enige met de meeste topics met 0 reacties? Reageren
Silverwing Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Komt omdat jouw sigs zo moeilijk zijn voor te raten, denk ik. Om te beginnen, vind ik V1 al het beste. Ik vind dat de bruinachtige kleur beter past bij deze sig dan al dat grijs en zwart. De linkerkant vind ik toch net iets te donker, misschien kan je daar nog een leuk, mysterieus dingetje inwerken voor wat meer opvulling? Voor nog wat meer opvulling, kan je misschien wat splatter brushes smudgen rond Jet Li. Eerlijk gezegd zou ik een grotere size voor zo'n signature beter vinden, het ziet er allemaal wat raar uit op zo'n size. Maar dat is niet iets dat je nu nog kan veranderen. Toch vind ik het nog een hele mooie signature; 8.3/10.. Reageren
Lord of War Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ik vind de sig goed geslaagd. Ik heb de tut gevolgd en vond het result. geweldig. Alleen zie ik niet veel verschil als je er c4d bij doet. 8/10 Rate je ff mijn sig? Reageren
.Levi. Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Froop je weet zelf al dat ik met een berg vol tekst jou signature al heb gerate in je battle topic, maar ik ga nu maar even je gekleurde versie raten. Eigenlijk vind ik alles precies hetzelfde zoals ik al zei in je battle alleen de gekleurde versie vind ik toch wat beter. Jet Li's gezicht is nu wat beter te zien, warmere kleuren zijn eraan toegevoegd, prima zo. Omdat er veel donkere plekken op de signature te zien zijn werd het snel saai bij de minder gekleurde versie, en nu ik bij V1 meer kleur zie, is het net even iets leuker om naar te kijken, ook zie je de effecten wat beter. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.