pascal7 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ik weet niet hoe ik het moet noemen dus noem het maar gangster landgoed :-) Ik heb gta san andreas (de missies) uitgespeeld.Tijdens de missies raak je op een geven moment als je terug komt in de stad waarin je begin al het land kwijt dat je verovert heb :-). -Mijn vraag is als je san andreas heb uitgespeeld en ik ga uit die stad raak ik dan mn land kwijt of niet? -Als je al het land heb verovert word je landgoed dan nooit meer aangevallen? -En hoe kun je die klijne stukjes land nog binnenhalen? (Heb het even in de bijlage met rood aangegeven.) Bewerkt: 9 september 2006 door pascal7 Reageren
SummerBase Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Je kan op 2 tijdstippen de landschappen veroveren die noemen wij 'Hoods'. Je kan ze veroveren als je begint in Los Santos en als je terug keert naar Los Santos. Ik raad je ten sterkste aan -niet- de Hoods over te nemen voordat je terug keert ga dus eerst verder met de missie's waarna je terug keert, en dan pas de hoofds over gaat nemen voor onder andere de laatste missie genaamd: End of the Line. Als je een gebied van een bepaalde gang hebt veroverd kan deze hem ook weer terug stelen, als je alle gang gebieden van een bepaalde gang hebt overgenomen is dat gebied van jou. Heb je heel de stad over genomen? Dan zul je helemaal geen last meer van ze hebben het meeste wat nu op straat loopt is jou eigen gang Grove Street. Het is echt niet moeilijk, maar zorg ervoor dat je de armor weet te pakken tijdens het uitmoorden. Ik wens je veel succes bij he veroveren van de Gangs! Reageren
ASPHALT Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ik weet niet hoe ik het moet noemen dus noem het maar gangster landgoed :-)Ik heb gta san andreas (de missies) uitgespeeld.Tijdens de missies raak je op een geven moment als je terug komt in de stad waarin je begin al het land kwijt dat je verovert heb :-). Klopt, na de missie 'The Green Sabre' ga je naar Badlands en raak je al je land kwijd. Na de missie 'A Home in The Hills' ga je weer terug naar Los Stantos. PS. De gebieden heten Gang Territory's. -Mijn vraag is als je san andreas heb uitgespeeld en ik ga uit die stad raak ik dan mn land kwijt of niet? Neen, je kunt alleen Territory's verliezen doordat een Aanvallende Gang de Gang War wint. Als een Territory wordt aangevallen komt er te staan, "Ur Hood is Under Attack!". Nu moet je snel naar het gebied gaan wat wordt aangevallen en de vijhanden van je af slaan. Een manier om een Gang War uit de weg te gaan is door een Voertuig Missie te starten, Bijv. Vigilante, Paramedic, Firefighter, Taxi Driver enz. -Als je al het land heb verovert word je landgoed dan nooit meer aangevallen? Als je alle Territory's hebt veroverd kunnen ze niet meer worden aangevallen door een vijhandige Gang. Je moet dus alle Gabieden hebben, er mag niets meer Paars of Geel zijn! -En hoe kun je die klijne stukjes land nog binnenhalen? (Heb het even in de bijlage met rood aangegeven.) Natuurlijk kun je deze stukjes nog veroveren alleen moeilijker omdat het maar een klein stukje is. Je kunt een paar dingen proberen: Ga net zo lang kijken tot dat je een keer 3 Gangsters ziet Als er een Gangcar rijd, laat deze stoppen en vermoord de vaak 1 of 2 inzettende. Wacht tot een Amubulance de Gangsters weer opkrikt en vermoord ze opnieuw. Het Ambulance truukje werkt ook met lopende Gangsters. ---- Ik attenteer je erop dat er nog een heel klein gebiedje is, het ligt bij het Kerkhof, Transfender en de Paint 'n' Spray in het Noorden van Los Stantos. (Bij jouw is het nog helemaal paars) Ik zal dadelijk een Kaartje maken over welk gebied ik het heb . Het is maar een Hééél Klein gebiedje, ik het het met Blauw omrand. Om het duidelijker te maken heb ik er nog een Grote Rode Rand om heel gedaan, maar het is het Blauw omrande Stukje Bewerkt: 9 september 2006 door ASPHALT Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Nog een tip. Voordat je Gang Territory's gaat overnemen dan zal ik (als ik jou was) meer dan genoeg respect hebben. Regel dan een bus (coach) en regel 6 of 7 homies stap uit en ga Gang Territory's overnemen. Je hebt dan meer dan genoeg homies. ooh ja voorgat je homies recruteer kijk dan eerst of se een mp5 in hun handen hebben hebben ze dat niet laat ze dan lopen. Als ze een ander wapen hebben zoals een pistol dan kan je ze ook nemen ,maar een pistol is minder krachtig groetjes rinaldo Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.