gammie_ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ik heb wat geklooit en kwam op dit uit het is niet echt veel maar het is in iedergeval een sig geworden... Mischien hebben jullie nog wat tips voor mij Klik hier ff voor groter: Klik sig Bewerkt: 9 september 2006 door gammie Reageren
Lord of War Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Hier is niet zoveel aan gedaan. Ik vind deze echt niet mooi. De achtergrond is leeg, je poppetje is zelfs niet te zien. Moest ik 'm raten zou ik een 2 geven. Misschien kun je wat tips gebruiken. Zet het hoofd van het poppetje in de sig. Blend de render ook een beetje in. Je kunt de achtergrond wat mooier maken door te brushen ofzo. Reageren
gammie_ Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Beter dan een 1 he Je hebt idd gelijk.. Ik vind in iedergeval mijn tweede beter deze nu van Splinter Cell Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.