gammie_ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ik heb een Halo Achtige sig gemaakt en heb met Adobe Photoshop een stukje uigesneeden en een kleiner formaat van gemaakt 64 bij ... als ik dan bij bladeren in mijn instelingen doet en ik klik die avater en doe dan uploade staat er bijwerken dus ik denk dat gaat goed maar als hij dan klaar is krijg ik gewoon mijn oude avater in beeld zonder dat er staat dat er een fout is opgetreden... Weet iemand een oplossing? Reageren
ikt Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ik zie je nieuwe avatar wel.... Refresh je Pagina eens =D Of leeg je buffer (of zoiets) Reageren
Froop Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Op sommige forums duurt het laden gewoon wat lang, zoals ikt al zei moet je gewoon een minuutje wachten en de pagina vernieuwen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ja maar ik bedoel avater he nu zie je alleen van the godfather maar ik wil juist het stukje uit me sig.... Alleen als ik die laad dan komt gewoon die van the godfather... Reageren
Dizzee Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Wij zien je nieuwe wel. Nog een topic waar iemand dit probleem ook had: Klik Reageren
gammie_ Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Wij zien je nieuwe wel. Nog een topic waar iemand dit probleem ook had: Klik Bedankt door steets te proberen zie ik hem nu ook Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.