Jump to content

San andreas doet het niet

Recommended Posts

Geplaatst:

Als ik san andreas start,

Krijg ik het filmpje te zien enzo,

na dat filmpje krijg ik dat witte

en dan krijg ik me bureaublad weer te zien :S

Wie kan me helpen?

Geplaatst:

Dat is een lastig probleem: yvea0, het kan wezen dat er bepaalde dingen niet helemaal goed zitten in San Andreas ik heb wel eens van ieamnd gehoord dat hij een bestandje had gevonden waarmee je het filmpjes gedeelte over kan slaan, ik zou echt niet weten hoe dit heet, helaas kan ik je er dan ook niet mee helpen via deze manier. Dan is er uiteraard ook nog een andere manier, er is ene bestand in de map: GTA San Andreas User Files genaamd: GTA_SA.set die ervoor zorgt dat je instellingen opgeslagen worden.

Dit bestand kun je gewoon zonder problemen verwijderen wees er wel zeker van, want je instellingen zijn weg. Bij de volgende opstart controleert GTA San Andreas of dat bestand er is, is die er niet dan maakt GTA San Andreas automatisch een nieuwe GTA_SA.set aan. Dus verwijder dit bestand en ga kijken wat je er mee kunt berijken, want eventueel kun je daardoor een verkeerd ingestelde configuratie nu weer terug zetten naar de fabrieksstand. Ik spreek uit ervaring, want mijn SA deed vorig jaar ook raar en toen kreeg ik hier ook van iemand een tip.

Ik hoop dat dit enige verduidelijking geeft, want het is natuurlijk nooit leuk als hij het niet doet. Volgens mij heb ik ook eens gehoord van een programma die het hele opstart proces overslaat dus dan ga je direct naar het hoofdmenu ik zal daar eens naar kijken, maar ik kan niks garanderen. Ik zal het ook wel even vragen aan die jongen waarvan ik het gehoord hebt, dus gewoon de GTA_SA.set verwijderen en dan zien we wel weer verderm veel succes! :bier:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...