kuytje Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 hallo, ik heb VC en als ik em wil opstarten dan zegt ie dat ik direct x 8.1 nodig heb. maar DX 8.1 is voor XP of 2000, en ik heb win 98. is er toch een manier om em toch te spelen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nick11123 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Welkom op het forum je kan op windows 98 dacht ik wel directX 9.0 installeren hoor op deze site van Microsoft kan je kijken of er directX te downloaden is en anders moet je je PC effe update succes nog Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuytje Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) ik heb nu iets van 9.0c ofzo hopenlijk lukt die. want ik wil em wel spelen. PS en bedankt. Bewerkt: 9 september 2006 door kuytje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.