Froop Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Size: Max 500x150 Render: hoeft niet Animatie: Nee Premade: Mag, zolang je hem de laatste 2 dagen hebt gemaakt.
Froop Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ok, ik lever mijn sig na jou in.
Goliat Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Ok dan, ik zet deze signature in: Bewerkt: 9 september 2006 door Goliat
.Levi. Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Mijn stem gaat naar Froop. Ik begin wel even met Goliat. Goliat op het eerste gezicht valt mij de render die je hebt gebruikt meteen op. Je hebt een duidelijke focus er opgelegt alleen is de render te wazig vind ik. De render springt er niet echt uit van, hier ben ik! En als ik zo naar jou signature kijk dan had dat naar mijn mening nou net wel gemoeten want anders komt de render een tikkeltje saai over. Ik zie dat je wel veel effecten hebt gebruikt rondom jou render dat heb je zo te zien goed voor elkaar gekregen Goliat. maar even terug naar je render, je had die beter wat scherper kunnen maken en dat wazige iets verminderen. Ik zie dat je border een oranje/roodachtige kleurtje heeft. Ik denk dat ik weet waar je heen wilt gaan alleen had je het even anders moeten aanpakken. Op dit moment vloekt het een beetje die border omdat de achtergrond van de signature geen oranje in zich heeft past de border er niet echt bij. De achtergrond heeft namelijk een wat eentonig kleurtje als er wat oranje tussen zou zitten zou de border mooier uitkomen. Verder heb je wel je best gedaan keep up Goliat. Nu gaan wij naar Froop. Froop op het eerste gezicht is de signature echt prachtig om te zien, Jet Li mooi in het licht, een echte focus geef je het. Zeer mooi om te zien. Het enige wat mij baart na een tijdje is dat de zijkanten wat te donker zijn vooral het deel links. Natuurlijk geef je juist door dat te doen de focus aan Jet Li wat natuurlijk goed gedaan is. Alleen omdat de signature een wat grotere size heeft zie je die donkere zijkanten wat te erg en begint wat saai te worden aan die kant. De tekst is er mooi ingezet, ik moest wel even zoeken maar dat geeft niet. De tekst op het zwarte gedeelte invullen was geen goed idee geweest je moet dan echt een goede tekst ervoor hebben om dat er mooi uit te laten zien en al helemaal op zo'n signature. De effecten die je hebt gebruikt zijn erg goed gedaan, klasse werk gewoon. Je hebt er een echte manip aangegeven. De kleuren die je hebt gebruikt zijn erg goed gekozen, het geeft echt een oudachtige look. Ik zou het alleen wel beter vinden als het gezicht van Jet Li een beetje licht krijgt, zodat je hem wat beter ziet. En ik bedoel dan wel de rechterkant van zijn gezicht waar al wat licht op schijnt. Misschien dat je wat meer effecten op de background kan doen, doen alsof er ligt langs hem komt. Het is maar een idee niet dat je het moet doen, maar hoe ik het voor mij zie lijkt het mij wel wat. Je kunt tevreden zijn op deze signature Froop, well done.
demontventoux Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Stem: Froop Echt fantastische sig Froop! Vele heb ik aan de reactie van Levi niet toe te voegen, enkel misschien dat die "donkerdere" linkerkant mij niet deert. Goliat: De effecten die je gebruikt hebt zijn ook zeer knap! enkel vind ik hem jammer genoeg wat te wazig.
Froop Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Goliat, de battle misschien nog een dag door laten gaan i.v.m. de weinige stemmen?
.Levi. Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Sowieso worden battle's niet verlengd omdat er te weinig gestemd is, alleen bij een gelijkspel. Winnaar Froop +1. Goede verliezer Goliat. Closed.
Recommended Posts