$NeoSyp$ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Hey mensen i las eens een tijdje gelden iets op dit forum over een total conversion voor SA zodat je ook naar VC en LC kon gaan, en er ook missies kon doen. Mijn vraag: Waar is dit topic waar dit allemaal staat en is de conversion al uit? Want het lijkt lijkt me namelijk heel stoer, lekker naar Vc vliegen... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 1. Ik heb wel ooit van deze mod gehoord ja, maar of hij ooit nog is uitgekomen, dat weet ik niet 2. Dit topic staat in het verkeerde Forum, hoor bij Modding Help denk ik Reageren
Dikbuik Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Dit is dacht ik de mod : state of liberty. Hij is alleen niet voor SA maar voor VC dus je zult VC moeten hebben Hij is ook nog niet af , alleen een beta is uitgebracht dacht ik je vind het topic hier Bewerkt: 9 september 2006 door Dikbuik Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 9 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 september 2006 ok maar zit Sa ook in die mod of alleen VC en LC? Reageren
Dikbuik Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Dat weet ik niet, ik werk niet mee aan die mod dus die vraag kun je beter op dat topic stellen Bewerkt: 9 september 2006 door Dikbuik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.