Jump to content

gta vice city stories must have's

mr.mance

Recommended Posts

8)8)8)8) ik vind eigenlijk alles , ik vind dat als rockstar dawng egt zo onnodig geld aan ons wilt verdienen net zoals ze dat bij lcs deden vind ik wel dat ze dezen wel wat mooier en alles mogen maken want ze gebruiken ons als geldbron terwijl wij in gta lcs eigenlijk niks iets ervoor terug kregen waarvan je egt zij van wau!thnx rockstar dat dit erin sit ...................... ik wil hier net zoals de pol ook andworden erover hebbe . what vinden julie hiervan , of ben ik de eenige die zich genaaid voelt? 8)8)8):?:?:?:?:?:*D:D;)

>>> Door Lantyz: Onzinnige (en onleesbare) poll verwijderd. Als je een beetje op je spelling let, heb je heel wat meer kans serieus genomen te worden.<<<

Delen op andere websites

gta vice city stories must have's - what moet jj egt hebbe in gta ?
8)8)8)8) ik vind eigenlijk alles , ik vind dat als rockstar dawng egt zo onnodig geld aan ons wilt verdienen net zoals ze dat bij lcs deden vind ik wel dat ze dezen wel wat mooier en alles mogen maken want ze gebruiken ons als geldbron terwijl wij in gta lcs eigenlijk niks iets ervoor terug kregen waarvan je egt zij van wau!thnx rockstar dat dit erin sit ...................... ik wil hier net zoals de pol ook andworden erover hebbe . what vinden julie hiervan , of ben ik de eenige die zich genaaid voelt? 8)8)8):?:?:?:?:?:*D:D;)

zo kon dit ook :ch:

Gta vice city stories must have's - what moet jij echt hebben in gta ?
8)Ik vind eigenlijk alles .

ik vind dat als Rockstar dan echt zo onnodig geld aan ons wilt verdienen, net zoals ze dat bij lcs deden, vind ik wel dat ze dezen wel wat mooier en alles mogen maken.

Want ze gebruiken ons als geldbron terwijl wij in gta lcs eigenlijk niets iets ervoor terug kregen waarvan je echt zei van: wauw,!thnx Rockstar dat dit erin zit ......................

Ik wil hier, net zoals in de pol, ook antwoorden erover hebbes . what vinden julie hiervan ? Of ben ik de eenige die zich genaaid voelt? 8)

egt :bonk:

:cry: *zucht*

Bewerkt: door coz
Delen op andere websites

Is het nou zo moeilijk om fatsoenlijk Nederland's te typen? De meeste keer moet ik het gewoon 3 keer overlezen om het te begrijpen, ik bedoel wat leren jullie op school?

ontopic: Ik wil zowiezo luchtvervoer, en zwemmen maar dat stond niet in de poll.

Bewerkt: door basb
Delen op andere websites

Alles wat je nodig hebt zit er al in.

Alles wat in die poll staat zit er al in.

Onnodige poll.

En typ eens ABN.

Ik kan jou taal echt niet lezen.

En spel fouten maken in de poll.

Sorry dat ik een beetje bazig over kom.

Maar ik wil je alleen maar helpen.

Delen op andere websites

8)8)8)8) ik vind eigenlijk alles , ik vind dat als rockstar dawng egt zo onnodig geld aan ons wilt verdienen net zoals ze dat bij lcs deden vind ik wel dat ze dezen wel wat mooier en alles mogen maken want ze gebruiken ons als geldbron terwijl wij in gta lcs eigenlijk niks iets ervoor terug kregen waarvan je egt zij van wau!thnx rockstar dat dit erin sit ...................... ik wil hier net zoals de pol ook andworden erover hebbe . what vinden julie hiervan , of ben ik de eenige die zich genaaid voelt?

Hmmm... *Kijkt naar mr.mance's avatar, gevolgt door de avatars van iedereen op GTAForum* Ja, je bent de enigste met zo'n gevoel. :)

Ik vind dat Rockstar altijd geweldig werk doet, voel me niet echt 'genaaid' ofzo. Hun storyline is altijd fantastisch, de graphics zijn haast vergelijkbaar met San Andreas PS2, ze doen wat ze kunnen. Nee, ik vind dat Rockstar trots mag zijn.

EDIT: Bedrijven zullen trouwens weer terug komen:

The latest issue of Play The Playstation is winging its way into the hands of subscribers in Germany this morning and it includes a small, one page preview of Vice City Stories.

According to German fansite GTA Reactor the magazine is the first to write about the previews of the game given to the media at Games Convention, which was held in Leipzig last month.

The magazine mentions a new mode which will be included in Vice City Stories - Empire Building. This new side mission sees Victor trying to overthrow hoodlums and criminal organisations that own around 30 buildings and businesses across the city. Once the businesses are under your control, you're apparently able to invest your own money in them and hopefully keep them running for a profit.

Certainly an interesting mini-game even if my translation isn't 100% correct.

Bewerkt: door The Golden Fighter
Delen op andere websites

Even in jou taal als je dat zo graag wilt:

Jah iek denk daat jj gta vise sitie wel mot hebbeh want het is heel anders :bonk:

Kom op zeg? hou oud ben jij dingen zoals dit: egt en dit: :*D:*D:*D8)8) Dat is toch wel een beetje kinderachtig niet soms? En trouwens het is toch juist beter dat Rockstar hun games op meerdere consoles/handhelds laat uit komen?

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...