Jump to content

welk personage>

mr.mance

Recommended Posts

welk van de bekende personages die terug komen waarvan dat bekend is vind jij nog wel het domst ?

ik zelf vind dat van lance vance : WAAROM denk je , nou kijk personelijk vind ik in gta vice city<! lance vance er uitzien as a tough looking gangster . dusz ik hoor zo dat hij ook in gta vcs sit . dusz ik ga kijken hoe hij eruit ziet en dan is het ineens een zielug kneusje ... what vinden julie hiervan of ben ik de eenige die denkt dat die vorm van extreem make-over niet bestaat

mr mance :cya::klap::klap::klap::bonk::cab:8)

Delen op andere websites

Iedereen vind Lance er wat kneuziger uit zien, maar daar ben ik 't niet mee eens. Ik vind 'm er nog best hetzelfde uitzien (enkel dat hoge stemmetje valt me op). Z'n gedrag (vooral die laatste zin) in de trailer ziet er nog best stoer uit, en ik geef toe dat z'n kleding niet hetzelfde is als in VC maar dat komt ook omdat ze arm zijn opgegroeit. :)

Ik vind eigenlijk niemand het domst, maar Phil zou het meeste in de richting komen. :)

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Ik vind eerlijk gezegt allemaal mooi en goed geen een domst Phill is in die tijd nog anders dan bij VC mischien kom je in VCS wel achter waarom die in VC geen snor heeft mischien verbrand of zo

Bewerkt: door GTAPROF1
Delen op andere websites

Ik vind het van niet naar mijn mening vind het coolste GTA personage toch Victor Vance hij is een marinier dus niet echt een crimineel een getraind iemand hij is gewoon een echte coole personage en Lance ik weet niet zeker hoor of die aan de drugs zit omdat ie zo gekleed is dat ze in armmoede beginnen in van die arme wijken als je ook in die nieuwe filmpje kijkt ''So deep'' zegt die gast in zo'n witte pakkie van dat ze rijk gaat maken dus ik denk dat ze gewoon in armoede beginnen en dan wil Victor geld verdiennen en zo komen ze stappen verder... ik denk niet dat Lance aan drugs verslaaft is

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...