mr.mance Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 welk van de bekende personages die terug komen waarvan dat bekend is vind jij nog wel het domst ? ik zelf vind dat van lance vance : WAAROM denk je , nou kijk personelijk vind ik in gta vice city<! lance vance er uitzien as a tough looking gangster . dusz ik hoor zo dat hij ook in gta vcs sit . dusz ik ga kijken hoe hij eruit ziet en dan is het ineens een zielug kneusje ... what vinden julie hiervan of ben ik de eenige die denkt dat die vorm van extreem make-over niet bestaat mr mance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Iedereen vind Lance er wat kneuziger uit zien, maar daar ben ik 't niet mee eens. Ik vind 'm er nog best hetzelfde uitzien (enkel dat hoge stemmetje valt me op). Z'n gedrag (vooral die laatste zin) in de trailer ziet er nog best stoer uit, en ik geef toe dat z'n kleding niet hetzelfde is als in VC maar dat komt ook omdat ze arm zijn opgegroeit. Ik vind eigenlijk niemand het domst, maar Phil zou het meeste in de richting komen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
big brunelli Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 ik kies ook phil want met die belachelijke hangsnor ziet hij er echt niet uit Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DdJDean Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 phil is alleen cool om zijn wapens,, niet zijn uiterlijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 september 2006 Phill toch maar. Lance zit er toch wel wat beter uit dan hem. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta-Master100 Geplaatst: 20 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 oktober 2006 (bewerkt) Lance is een coole gabber Phil ziet er dom uit met die snor Bewerkt: 20 oktober 2006 door GTA-Master100 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BigM Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 25 oktober 2006 Ik vind die reni wel raar die man vrouw Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Toni Caprioni Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik vind die reni wel raardie man vrouw Ik ga met je mee, echt een raar mens, en als Ken Rosenberg erin zal zitten stond hij wel op nummer twee. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
n_star Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik kies voor Phill.. ziet er echt niet uit! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 (bewerkt) Ik vind eerlijk gezegt allemaal mooi en goed geen een domst Phill is in die tijd nog anders dan bij VC mischien kom je in VCS wel achter waarom die in VC geen snor heeft mischien verbrand of zo Bewerkt: 27 oktober 2006 door GTAPROF1 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mertin Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 bij mij komt ... diaz het domst Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lua Lua 32 Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 lance ziet er zo slecht uit omdat hij aan de drugs zit dacht ik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BangBros Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik vind het van niet naar mijn mening vind het coolste GTA personage toch Victor Vance hij is een marinier dus niet echt een crimineel een getraind iemand hij is gewoon een echte coole personage en Lance ik weet niet zeker hoor of die aan de drugs zit omdat ie zo gekleed is dat ze in armmoede beginnen in van die arme wijken als je ook in die nieuwe filmpje kijkt ''So deep'' zegt die gast in zo'n witte pakkie van dat ze rijk gaat maken dus ik denk dat ze gewoon in armoede beginnen en dan wil Victor geld verdiennen en zo komen ze stappen verder... ik denk niet dat Lance aan drugs verslaaft is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.