Jump to content

luchtbasis leger

mr.mance

luchtbasis leger nog steeds zoals vroeger of vernieuwd  

23 leden hebben gestemd

1. 1. what denken julie

• ik denk het wel
      10
    • nee
      0
    • ik denk het niet
      4
    • ik weet 100% zkr van niet
      1
    • 100% zkr dat dat WEL HET GEVAL IS
      4

Recommended Posts

Beetje rare poll. De vraag is "Nog steeds zoals vroeger of vernieuwd. Wat denken jullie?" Als je dan als optie zegt "Ik denk het wel", denk je dan datie zoals vroeger of vernieuwd is? :{

Delen op andere websites

Ik denk wel dat hij 'vernieuwd' is (is eigenlijk niet zo, VCS speelt zich eerder af). Aangezien het eerst een luchtbasis zou worden in VC, maar dat het eigenlijk niet gebeurd is, denk ik wel dat het nu zo is. Dat er ook meer planes staan (sommige niet betreedbaar).

Delen op andere websites

golden fighter je hebt gelijk sorry what jj segt is waar ik bedoelde eigenlijk luchtbasis is die nieuw? ja of nee ..... het spijt me .en miss omdat het eerder zig afspeeld 2 jaar eerder dan vice city hoeft niet te betekenen dat het legerveld er anders uit ziet . rockstar is orgineel genoeg om weer wat te verzinnen wat genoeg rede had om hem anders te ,aken :cya:

Delen op andere websites

Mr.Mance: Ok. :*D Ik denk niet dat de luchtbasis verandert is, het lijkt me sterk want als de luchtbasis is zoals iedereen dacht datie vroeger in VC was, dan zou er geen legerbasis zijn of zou die verplaatst moeten zijn en de legerbasis in de video's die ik heb gezien ziet er nog best hetzelfde uit.

Denk ik dan. :puh:

Delen op andere websites

• 2 maanden later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...