Jump to content

nieuwe info bekend

Recommended Posts

Geplaatst:

heey mensjus er is weer nieuwe info bekend in het berichten archief van summerbase en pietjeII

nu is het oficieel dit spel word egt geweldig (kijk in het archief en lees) wat vinden julie van die foto's ziet er mooi uit vinden julie niet

mijn vraag : what vinden julie van de foto's en wat denk je wat erachter schuild zoals waar het is enzo

vraag 2 : hebben julie dat water gezien . what vinden julie er nou van mooi of niet?

vraag 3 vinden julie victor vance in dat heele sweertje passen die we al kregen van al die screenshots

ps : ook wil ik mij excuses aan bieden voor al die foute die ik eerder maakte in een van mij pols dit spijt me erg maar hopelijk kunnen julie er tog nog nederlands uithalen ... ongetwijfelt zullen er ook fouten in dit onderwerp zitten maar ik hoop dat dat dan in de tekst zit en niet int genen what ik wou melden

_O__O__O__O_ bedankt de geene die me hierop wezen _O__O_

ps:slim :neej groote gta fan: jah ...en daar gaat het om :*D

ps 1: de tekst hierboven gaat natuurlijk over gta vcs voor het geval dat

2: het laaste nieuws staat voor het geval dat in het hoofd onderwerp :the last nieuws..

Geplaatst:

Ja ik las het net op wikigta.

Er zijn al voertuigen personages wapens en radiozenders bekend.

Ik kan niet wachten tot 3 november.

Geplaatst:
Ja ik las het net op wikigta.

Er zijn al voertuigen personages wapens en radiozenders bekend.

Ik kan niet wachten tot 3 november.

3 November klinkt zoooo lang. :puh: 3 october zou beter klinken. Maar ik vind Miami altijd een mooi sfeertje hebben, Victor wordt denk ik m'n favoriete personage ooit (beter dan die domme blik en stem van CJ), alleen jammer dat hij dood gaat. Misschien verpest dat het ook wel weer voor me.

Geplaatst:

hij word toch doodgeschoten door de politie in het eerste filmpje van vice city ?? dat ze geld ruilen en dan word iedereen neergeknalt behalve tommy ??

Geplaatst:

Dat is inderdaad zo DdJDean, in de Intro van Vice City komt Tommy in Liberty City uit de gevangenis dan ga je met hem (tommy) en Victor Vance naar de Deal die opgezet is door als ik me niet vergis Ricardo Diaz, dan worden jullie beschoten door geheime agenten. Het gaat hier om een drugs deal Geld tegen drugs en dat gaat dus frontaal mis als Tommy de Schoten langs zich hoort gaan springt hij hals over kop in de wagen van Ken Rosenburg waarna ze weg rijden, helaas overleefd Victor het dus niet, maar in Vice City Stories (1984) zullen we hem in tegen stelling tot Vice City (1986) spring levend zien als Vic Vance de hoofdrolspeler van de nieuwste Gta Vice City Stories. ;)

Geplaatst:
Dat is inderdaad zo DdJDean, in de Intro van Vice City komt Tommy in Liberty City uit de gevangenis dan ga je met hem (tommy) en Victor Vance naar de Deal die opgezet is door als ik me niet vergis Ricardo Diaz, dan worden jullie beschoten door geheime agenten. Het gaat hier om een drugs deal Geld tegen drugs en dat gaat dus frontaal mis als Tommy de Schoten langs zich hoort gaan springt hij hals over kop in de wagen van Ken Rosenburg waarna ze weg rijden, helaas overleefd Victor het dus niet, maar in Vice City Stories (1984) zullen we hem in tegen stelling tot Vice City (1986) spring levend zien als Vic Vance de hoofdrolspeler van de nieuwste Gta Vice City Stories. ;)

nee de deal is niet opgezet door diaz :N

Diaz is juist degene die roet in het eten gooit.

want die mannen die victor en tommy beschieten zijn geen geheim agenten, maar mannetjes van diaz.

cortez is de gene die de deal had opgezet :Y

Geplaatst:

nee de deal is niet opgezet door diaz :N

Diaz is juist degene die roet in het eten gooit.

want die mannen die victor en tommy beschieten zijn geen geheim agenten, maar mannetjes van diaz.

cortez is de gene die de deal had opgezet :Y

zal wel, maar ze zien eruit als special forces (swat)

Geplaatst:

nee, ik heb t nog even teruggekeken, het waren gewoon mannetjes met zwarte kleren aan, en een zwarte muts op hun hoofd.. geen swat iig.

Geplaatst:

het kan ook zijn dat het een van de bendes van iets anders zijn van veel geld en drugs

is het toch waarom het allemaal om gaat dus het kan ook een andere bende zijn die

zich hebben verkleed of het is zo zoals iedereen bijna zegt de S.W.A.T. zijn maar zoals

Proximitus al zei er staat geen swat teken op hun kleding

greetzzz, roneri

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...