Jump to content

date met vriendin

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik een keer met mijn vriendin uitga staat er dat ik press tab to kiss,

dan druk ik dus tab maar er gebeurt helemaal niks

weet iemand waardoor dat komt

Geplaatst:

Dat is echt zeer toevallig Edwin ik was net screens aan het maken van de vriendinnen en toen stond er in het begin ook druk op TAB en dat deed ik en er gebeurede ook niets en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar je moet gewoon de TAB een aantal seconde inhouden waarnaar ze elkaar kussen. Het is niet heel intiem gewoon een moeder zoen noem ik het altijd, ik hoop dat het nu lukt, en tevens het inhouden is ook gebruikelijk bij andere acties die nodig zijn bijvoorbeeld dat een vriend van de gang een foto van je maakt, om maar een een voorbeeld te noemen gewoon tab inhouden! Mocht er hiernaast nog wat wezen zeg het dan maar gerust! :klap:

Geplaatst:

aha daar ligt het dus aan!

want nu je het zegt dat van die camera was me een tijde geleden ook niet gelukt.

Egt heet erg bedankt! :)

Geplaatst:
... Het is niet heel intiem gewoon een moeder zoen noem ik het altijd, ik hoop dat het nu lukt, en tevens het ...

Naarmate je relatie vorderd wordt de zoen ook 'intiemer'. In het begin is het maar een klein kusje, maar als ze je ook uitnodigt voor 'een kopje koffie' is het een goede zoen. ;)

Geplaatst:
Dat is echt zeer toevallig Edwin ik was net screens aan het maken van de vriendinnen en toen stond er in het begin ook druk op TAB en dat deed ik en er gebeurede ook niets en dat had ik eigenlijk ook wel verwacht, maar je moet gewoon de TAB een aantal seconde inhouden waarnaar ze elkaar kussen. Het is niet heel intiem gewoon een moeder zoen noem ik het altijd, ik hoop dat het nu lukt, en tevens het inhouden is ook gebruikelijk bij andere acties die nodig zijn bijvoorbeeld dat een vriend van de gang een foto van je maakt, om maar een een voorbeeld te noemen gewoon tab inhouden! Mocht er hiernaast nog wat wezen zeg het dan maar gerust! :klap:

Zo zoen ik mijn moeder niet hoor :puh:

Ze vallen elkaar helemaal om de nek :t

Geplaatst:

geen id waar je het over hebt, maar ik speel op PC

>>> Door Dizzee: Dat van die moederzoen was een reactie op de tekst van Summerbase, niet op die van jou.

Verder vraagt B.I.G. -M hoe je het zoenen en dergelijke doet op de XBox, en dat vraagt hij niet aan jou...

Jouw 2 laatste posts voegen dus niet echt veel toe aan dit topic en komen wat spammerig over. <<<

Geplaatst:
Oe doe je da op XBOX die foto ofzoiets?

Wanneer je met een camera in je hand voor een gangmember gaat staan, bijv. in GroveStreet, komt er in beeld te staan dat je op een knop moet drukken om de camera aan je gangmember te geven. Dat is dezelfde knop waarmee je jouw 'Stats' ziet. Met balkjes van weapon skill, stamina etc. Wanneer je de camera hebt gegeven, kan je een beetje rondlopen om een goede positie te vinden, maar wanneer je te ver weg loopt, houdt het kijken door de camera van je gangmember op, en krijg je hem zelf weer in je handen. In beeld komt wel te staan welke knop je moet indrukken als je een foto wil maken, en opslaan.

Succes ermee! ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...