Lance Vance Dance Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Hey mensen. Volgens mij heb ik het wel eens gelezen dat Ryder al verdacht doet door in de nacht tripjes met zijn auto te maken. Ik was zo rond middernacht in Grove Street waat ik in Sweet's auto stapte. Ineens zag ik een auto aankomen die verdacht veel op die van Ryder leek. De auto beukte in op mij, draaide alsof de botsing een foutje was en schoot ervandoor. Ik ging er achteraan en zag Ryder's auto tegen een elektriciteitspaal aanbotsen. Toen ik uitstapte om te kijken of ik kon zien of Ryder in die auto zat schoot hij los en ging hij er weer vandoor. Ik er weer achteraan en ik zie net voor de motorkap langs een politie op een motor achter Ryder's auto aanschieten. Ik hield het nog eventjes vol tot ik een idioot tegen kwam in een auto die me van de weg beukte. Toen raakte ik Ryder's auto en de politie kwijt. Is dit echt Ryder? Of is dit stom toeval en klopt die bewering niet die ik ergens heb gelezen ooit? Is dit wel Ryder, waar gaat hij dan heen en kun je hem dan ook erheen volgen? Alvast bedankt Reageren
Scooter Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ik heb nog nooit gehoord dat Ryder 's nachts rond zou rijden. Ik zie zo nu en dan ook wel eens dezelfde soort auto als die van Ryder in LS rijden, maar ik denk niet dat het iets te maken zou moeten hebben met dat Ryder in de nacht rond rijdt. Je hebt wel vaker dat er asociale weggebruikers rond rijden, en dat de politie er soms achter aan rijdt als diegene iemand heeft over gereden. Ik denk niet dat je er iets achter moet gaan zoeken. Waarschijnlijk gewoon toeval dat het dezelfde soort auto als die van Ryder was, en dat er toevallig een niet zo'n nette weggebruiker achter het stuur zat. Weet je toevallig ook waar je dit gelezen had? Ik denk gewoon stom toeval. Reageren
siepie998 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 ik heb dat ook een paar keer gehad gisreen nog ik kwam uit mijn huis in ganton en ik reed met mijn motor uit de garage en toen ik onnder de eerste rug zat verscheen die auto van ryder dus ik ben hem gevolgd kon hem niet egt bijhouden hij (her) reed best wel snel maar eenmaal bij mulhollansd op het lange stuk inhalen en doden door sniper ik raakte het want de auto stopte maar geen lijk en rar genoeg geen schade aan het raam volgens mij is die car kogelvrij wel vreemd Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Dan zou het idd wel Ryder kunnen zijn als die auto bulletproof was, want als je Ryder zo dood schiet loopt het spel niet meer goed. Ik weet helaas niet meer waar ik het gelezen had Scooter Maar ook zo gek dat die auto in Grove Street was, want daar komt eigenlijk nooit echt een auto (behalve politie wel eens) Reageren
Flying Dutchman Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Dat zal zeker niet Ryder zijn. Het is gewoon een andere Picador. Ryder heeft gewoon dezelfde auto. Als je sommige auto's aanrijd, worden ze boos en achtervolgen ze je. Andere bestuurders proberen weer om je te 'verbouwen' met een schep of honkbal knuppel. Maar het is Ryder zeker niet, want als Ryder zou omkomen, zou de verhaallijn van SA helemaal niet meer kloppen. Reageren
Scooter Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Dan zou het idd wel Ryder kunnen zijn als die auto bulletproof was, want als je Ryder zo dood schiet loopt het spel niet meer goed.Ik weet helaas niet meer waar ik het gelezen had Scooter Maar ook zo gek dat die auto in Grove Street was, want daar komt eigenlijk nooit echt een auto (behalve politie wel eens) Er rijden wel vaker auto's Grove Street in. Wat ik ook al in mijn vorige post zei; je hebt van die asociale weggebruikers, die overal heen rijden. Als je een willekeurige auto volgt, kan die ook erg verdacht lijken. Het is maar net wat je erachter zoekt. Het verschil is dat ik er niets achter zoek. Als je nog eens zo'n situatie tegen komt, (ook al is het met een andere auto,) volg diegene maar eens. Je krijgt hem moeilijk te pakken. Je hebt wel eens dat er een auto dief in je auto stapt, wanneer je hem achterna rijdt, zul je zien dat zijn rijstijl ook niet echt schitterend is. (veel botsen, hard rijden etc.) Btw: @ siepie998, auto kogelvrij? Lijkt me sterk. Wanneer je met een sniper op een auto schiet, zie je niet dat de auto schade krijgt. Het geeft ook weinig schade, doordat het maar 1 kogel is die de auto raakt. Waneer je bijv. op de achteruit schiet van een auto met de sniper. Zie je gek genoeg ook niet dat hij geraakt wordt. De auto die je achtervoglde zal vast wel schade gekregen hebben. alleen niet veel. Daarom lijkt het mischien zo. Reageren
Lance Vance Dance Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Okey, nou toch bedankt dan mensen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.