Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Bestaat er een mod dat er een caravan agter je auto zit

Dat zou ik egt vet vinden...

Of zou iemand op verzoek van mij dat kunnen maken :$

Waiting For Comments .......

Geplaatst:

zoals ik weet is er nog geen mod daar voor.wel is er een mod op www.gta-downloads.com met een camper met aanhanger waar je je motor of auto op kan zetten maar die site is een paar dagen uit de met download is een paar dagen uit de lucht je kan nog wel daar bij het forum komen en het is geen nederlandse site maar het is wel makeluk iets de downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)
zoals ik weet is er nog geen mod daar voor.wel is er een mod op www.gta-downloads.com met een camper met aanhanger waar je je motor of auto op kan zetten maar die site is een paar dagen uit de met download is een paar dagen uit de lucht je kan nog wel daar bij het forum komen en het is geen nederlandse site maar het is wel makeluk iets de downloaden.

Misschien kun je leestekens gebruiken en een cursus : 'hoe schrijf ik correcte nederlandse zinnen' gaan doen ?

ik kan je nu niet helpen omdat ik er niks van snap wat er nu precies staat :?

@Cosmo, ik dacht dat er wel zon mod bestond. zoiets dacht ik gezien te hebben op een duitse mod site.

ik weet helaas die site niet meer dus mischien kun je even googlen ofzo?

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

eey ik heb even gezocht en ik kon geen caravan vinden wel heb ik hier iets anders dat je messchien ook wel leuk vind een holiday car mod je hebt een camper met een aanhanger met daarop een boat crossmoter of quad ook leuk dacht ik je kunt hem hier downloaden :engel:download het!let op ! de site is duits

graag gedaan groetjes Evan :cya:8)

Geplaatst:

Maar zou iemand die mod misschien kunnen maken :) met een caravan

Want zoeken is erg lastig...

eey ik heb even gezocht en ik kon geen caravan vinden wel heb ik hier iets anders dat je messchien ook wel leuk vind een holiday car mod je hebt een camper met een aanhanger met daarop een boat crossmoter of quad ook leuk dacht ik je kunt hem hier downloaden :engel:download het!let op ! de site is duits

graag gedaan groetjes Evan :cya:8)

Hoe Instaleer je die aanhanger.?

Geplaatst:

Hey SWYV echt vet, bedankt man, wel cool, zo grote caravan achter je auto :Y Je kunt het beter een sta caravan noemen ..:puh:

Bedankt man!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...