Puma Geplaatst: 21 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2006 (bewerkt) Bedankt! Ik ga er zo gauw mogelijk gebruik van maken, zo gauw ik thuis ben. Nogmaals bedankt, Grtz Puma. Bewerkt: 23 oktober 2006 door Puma Reageren
Puma Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 (bewerkt) Ik heb 'm doorgekeken en dit gaat wel werken denk ik! Als een model precies goed ten opzichte van een model in gta wil hebben, dan moet ik de nieuwe coördinaten toch bij de coördinaten van het model in SA (niet de nieuwe) optellen? Dan heb ik dus het model waar ik de coördinaten op moet afstemmen in 3dsMax geïmported, en dan import ik die andere en dan pak ik die coördinaten en dat verhaaltje van jou... op het laatst plak ik de nieuwe coördinaten er bij aan. Toch....? Edit: Sorry voor de dubbelpost, ik klikte op pagina 1 op "Reply" en kon dus niet zien dat ik nog een reply had staan, anders had ik die wel geëdit. Nogmaals verontschuldiging . Bewerkt: 23 oktober 2006 door Puma Reageren
Wazuup Geplaatst: 25 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Puma, je hoeft niets op te tellen of af te trekken, de coordinaten die de MapIO script je geven hoef je alleen te plakken in de ipl. Doe gewoon precies wat er verteld word in de tutorial, dan komt het allemaal goed Reageren
jaah90 Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 De link van kam's scripts is broken :$ Reageren
K.O. Geplaatst: 28 mei 2007 Rapport Geplaatst: 28 mei 2007 De link van kam's scripts is broken :$ Bekijk dit topic op gtaforums.com van kam zelf eens. Hier staan nog download links op. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.