Jump to content

carl

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Nee, dat kan niet. wel redelijk lange dreadloks(ofzoiets) tot je schouder dacht ik maar

zo heb ik ze nog nooit gezien en ik heb ongeveer elke kapper bezocht omdat ik ook een vet kapsel zocht.

offtopic : resize je plaatjes voor je post eerst even. De pagina rekte 10 kilometer uit,

en je plaatje was daardoor ook slechter te zien omdat ik zover naar rechts moest gaan :)

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:
nee waarschijnlijk dus niet, ik heb wel ergens gelezen dat zijn haar groeit maar dat geloof ik niet :N

Dat is ook niet :)

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)
nee waarschijnlijk dus niet, ik heb wel ergens gelezen dat zijn haar groeit maar dat geloof ik niet :N

Haar groeit 1 cm per 20 dagen dus de meesten zitten op +/- 300 dagen dus 300/20=15 cm en als je kijkt gebeurt er niks.... :N

Bewerkt: door gamenerd
Geplaatst:

Haar groeit 1 cm per 20 dagen dus de meesten zitten op +/- 300 dagen dus 300/20=15 cm en als je kijkt gebeurt er niks.... :N

Zo realistisch is GTA dus echt niet.

Je kan ik verschillende kappers zaken in San Andreas verschillende coupes krijgen.

Het maakt niet uit of je eerst kaal was en je ineens een AFRO wil, alles kan!

Hoe mooier je kapsel is hoe meer respect je krijgt van de mensen op straat en van je homies.

Dit geld ook voor je kleding en tatoos.

Geplaatst:

Ik denk ook dat als het zou groeien dat het dan in het spel veel sneller gaat dan in het echt, net als bij trainen, dik worden, longcapacitiet hoger maken, enz.

Geplaatst:
bestaat er dan misschien een kapsel zo een blonde kuif of een hanekam?

Er zijn in San Andreas wel een aantal blonde kapsels en hanekammen verkrijgbaar. Ik zal ze hieronder even opnoemen. :)

cjblondehairic7.jpg

Dit is gewoon het normale haar (cesar) dat CJ in het begin ook heeft, alleen hier is hij in het blond.

cjafroyh5.jpg

Dan heb je nog de blonde versie van de Afro, die je ook kan gebruiken.

cjvlechtjesum7.jpg

Dit is de blonde versie van de cornrow, die ook in verschillende barber shops verkrijgbaar zijn.

cjmohawkde4.jpg

Je kunt ook inderdaad een hanekam als kapsel gebruiken, deze zijn er zowel in blond als in zwart en roze.

Deze vier kapsels kun je in verschillende barber shops kopen in San Andreas maar er is 1 barber shop die ze alle 4 heeft. Dat is namelijk de barber shop in San Fierro. Ik heb even een kaartje voor je gemaakt met de exacte locatie van deze barber shop.

barbershoplocationpn4.th.jpg

Hopelijk heb ik je hier een beetje op weg mee kunnen helpen. :)

Geplaatst:

en ik had eigenlijk nog een vraagje maar dit gaat nou niet over carl

ik heb eens een screenschot gezien op een site over san andreas..

30233dn5.jpg

wat stelt dit voor? kan je stemmen of wa?

5456lj5.jpg

kan je misschien je beubels verplaatsen in je huis?

ja de tekeningetjes kunnen misschien maar nep en bewerkt zijn of misschien is het echt.

Geplaatst:
en ik had eigenlijk nog een vraagje maar dit gaat nou niet over carl

ik heb eens een screenschot gezien op een site over san andreas..

wat stelt dit voor? kan je stemmen of wa?

Dat is gewoon een reclame bord. ;) Niet veel mee te doen.

kan je misschien je beubels verplaatsen in je huis?

Euh, dat is gewoon inbreken. Je kunt de inbreek missies tussen 20.00 en 6.00 uur doen, met een Black Boxville. Voor meer informatie over deze submissie:

>>>kijk hier op wikigta.nl<<<

Trouwens, deze post is erg off topic. Gebruik voortaan de zoekfunctie voor zoiets. ;)

ja de tekeningetjes kunnen misschien maar nep en bewerkt zijn of misschien is het echt.

Geplaatst:

@ Bling,

ah maar ik bedoelde meer zoiets

beckham.jpg

die laatste kapsel , die hanekam vind ik niet mooi ik wil meer zo'n soort

bestaat er zo'n soort kapsel in dit spel?

Geplaatst:
die laatste kapsel , die hanekam vind ik niet mooi ik wil meer zo'n soort

bestaat er zo'n soort kapsel in dit spel?

Nee, ik kan me ook niet voorstellen dat iemand CJ er als David Bekham wil laten uitzien.. er zijn vast wel mods, maar ik kan me herrineren dat jij hem op de PS2 hebt. Alleen de hanekam(die Bling al liet zien) komt in de buurt van dat bizarre kapsel van Bekham.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...