Talietje Geplaatst: 15 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 15 september 2006 dan wil ik een mod van het kapsel van david, maar het probleem is , ik kan da nie maken Reageren
SWYV Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 speel Saints row want die spel heeft zo'n kapsel, voor GTA zal het wel moeilijk gaan want jij moet 3verschillende kapsels in een .dff maken wat me nooit is gelukt normal fat ripped kapsels in een .dff is me niet gelukt dusja Reageren
Talietje Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 ik begrijp er niks van wat je zegt! met die afkortingen enzo.. weet iemand wat hij bedoelt? Reageren
Jon-asses Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) kan je misschien je beubels verplaatsen in je huis? Dit is niet in zijn eigen huis dat Carl die meubels verplaatst. Hij steelt deze TV uit een ander huis. Je kan huizen inbreken door met een Zwarte Boxville te rijden, je kunt deze bestelwagen hier vinden. Let wel op dat je alleen maar kan inbreken als het tussen 20:00 en 06:00 is. Als je de missie bent begonnen (voor de PC op 2 drukken), kun je in huizen inbreken. De huizen waar je kunt inbreken, kun je herkennen aan de gele pijl voor de deur. Als je eenmaal binnen bent, mag je niet te veel geluid maken, anders worden de mensen wakker. Maar soms zitten de mensen nog in de woonkamer en dan moet je snel weer naar buiten. Als ze je toch betrappen heb je 10 seconden om naar buiten te gaan. Anders komt de politie. Overigens is het meestal geen probleem als de bewoners nog op zijn, behalve als er gangsters in het huis zitten, want die gaan op je schieten. Normaal gesproken kun je gewoon hard doorlopen, meteen je doelwit pakken en snel weer naar buiten lopen. Doe dit echter wel vóórdat de teller van 10 naar 0 is, want anders staat er politie op je te wachten. Als je in een huis bent kun je TV's en stereo's enzovoort stelen. Als je in een huis wilt sluipen moet je de linker analog stick voorzichtig naar voren drukken. Voor de PC hou je ALT ingedrukt terwijl je loopt. Als je voor een voorwerp staat druk je op Driehoekje (PC: ENTER). Loop daarna weer naar buiten waar de Boxville staat. Ga bij de achterkant van de Boxville staan en druk op Driehoekje (PC: ENTER). Hierna kan je in nog meer huizen inbreken, het ligt eraan hoeveel tijd je nog hebt. Als je geen tijd meer hebt stap je in de Boxville en breng je de spullen weg naar de aangegeven plaats op de radar. Dit moet overigens binnen 5 minuten gebeuren. Je moet dus zo traag mogelijk stappen, dit maakt echter het minste lawaai. Dit is dus de veklaring voor die screenshot, hier steelt CJ een TV. Dus verplaatst hij zijn meubels niet in zijn huis he. Bewerkt: 16 september 2006 door Jon-asses Reageren
Talietje Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) speel Saints row want die spel heeft zo'n kapsel, voor GTA zal het wel moeilijk gaan want jij moet 3verschillende kapsels in een .dff maken wat me nooit is geluktnormal fat ripped kapsels in een .dff is me niet gelukt dusja ja da weet ik jon-asses! maar heeft iemand een flauw idee wat hij zegt? Bewerkt: 16 september 2006 door tallex Reageren
nick11123 Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 zucht wat SWYV zegt is over een dff veranderen een dff is een bestand zegmaar in Gta een model die kan je dan veranderen of vervangen door iets anders en hij zegt dat het hem nooit is gelukt om een kapsel te veranderen in een dff. als ik het goed begrijp en jij heb als ik begrepen heb Gta Sanandreas op de Ps2 dus dan kan je dat gewoon niet doen of je moet een omgebouwde Ps2 enz.. hebben, maar daar moet je al niet eens aan beginnen. je kan Gta op de PC kopen dan kan je mod,s enzo downloaden. en anders kijk effe op Wikigta mischien staat daar wat of niet Reageren
Talietje Geplaatst: 17 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 17 september 2006 en codes maken kan je dat niet? een code dat cj dat kapsel heeft... kan je een code maken?? Reageren
nick11123 Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 en codes maken kan je dat niet? een code dat cj dat kapsel heeft... kan je een code maken?? je kan wel lopen klote maar op de Playstation gaat dat gewoon niet en je kan geen code,s maken dit feest kan gewoon niet doorgaan, of je moet Gta Sanandreas op de Computer kopen Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 nee dat is onmogelijk Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.