gammie_ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Beste leden, Ik zit eraan te denken om een Ps2 Toetsenbord aan te schaffen omdat het me handig lijkt online te kunnen chatten, hebben jullie enig idee hoe duur zo'n toetsenbord is en of hij het echt waard is? Alvast Bedankt Reageren
Froop Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Volgens mij is een ps2 toetsenbord een gewone usb toetsenbord, dus prijzen kunnen enorm verschillen. Hier heb je goede merken, voor een toch wel leuk prijsje. Reageren
ArticLight Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Volgens mij is een ps2 toetsenbord een gewone usb toetsenbord, dus prijzen kunnen enorm verschillen. Hier heb je goede merken, voor een toch wel leuk prijsje. Ja, dit klopt je moet de USB stekker in je ps2 steken Ikzelf ben niet van plan om er een aan te schaffen, want ik speel niet zoveel online en het gaat me vooral om een spelletje spelen. Ik chat wel graag, maar ik zit gewoon niet zoveel online. Als ik wil chatten ga ik op internet een leuke chatbox zoeken, of fora zoals dit forum. Dus mijn mening is dat het geld verspilling is. Zoek gewoon een chatbox! Bewerkt: 10 september 2006 door ArticLight Reageren
Zim Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Als je veel online speelt is het zeker geen geldverspilling, integendeel. Je kan er zelfs hele dure draadloze koop, maar da's er dan wat over. Voor 30 euro geloof ik heb je er al goede. Reageren
Vinewood Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ik heb ereen. Hij is aardig handig voor codes in armax, online gamen is hij ook handig. Maar als je bezig bent met gamen ligt hij toch echt in de weg. daarom gebruik ik hem niet meer. Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Oke Bedankt 30 euro heb ik er wel voor over, en ik speel vaak online dus anders is het zo'n gedoe met je controller... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.