gamer17 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 jo ik heb nu ook de pc versie van san andreas en ik heb gezien dat je nieuwe autos in het spel kan zetten maar hoe doe je dat keb gezocht op deze forum maar niets gevonden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) jo ik heb nu ook de pc versie van san andreas en ik heb gezien dat je nieuwe autos in het spel kan zetten maar hoe doe je dat keb gezocht op deze forum maar niets gevonden Mods instaleren? Dit kan op 2 manieren, via de IMG Tool. Dan moet je alles met de hand doen, en met de San Andreas mod installer. De IMG tool is vrij onhandig als je er nog nooit mee gwerkt hebt. Je moet pakjes uitpakken, verwijderen, toevoegen heel ingewikkeld dus. Er is en tutorial over de IMG Tool hoe je auto's instaleert. (Klik) Misschien kun je daar wat uit opsteken, als voorbeeld word VC genomen maar het kan net zo goed voor SA. Dan is er ook nog de San Andreas mod Installer, deze is heel handig. Hoer hoef je enkel de mod die je wilt instaleren op te zoeken en hij zal hem automatisch voor je instaleren. Die is >hier< te downloaden. De San Andreas mod installer is alleen voor auto's te gebruiken. De IMG Tool voor elke mod. En zulke mods zijn te downloaden op modsites. Ik heb er wel een paar voor je dat zijn ook gelijk de grotere modsites waar je een heel groot aanbod hebt aan mods, vooral aan auto's. Dat zijn GTA-Downloads, GTAGaming, en GTAGarage. Met Google zoeken levert je ook heel wat op! Let op: Je hebt 2 versies van GTa een versie één en twee. Bij de tweede versie kan je niet modden, dus geen auto's instaleren etc. Er is een patch die ervoor zorgt dat je V1 krijgt en dat betekent dus dat je dan wel kan modden. Meer daarover in >dit< topic. Bewerkt: 9 september 2006 door -Matthijs- Reageren
Donwell Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 En om nog even iets aan te vullen: Lees ALTIJD de Read-Me, hier staan (meestal) nog regeltjes in voor de handling.cfg, vehicles.ide, carmods.dat en carcols.dat. Vooral de handling en de vehicles.ide zijn belangrijk, anders heb je kans dat CJ niet goed in de auto zit, of de wielen zitten half door de grond. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.