Jeraldo Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Hee allemaal je kan al op het vliegveld! Je zet je auto gewoon tegen het hokje van de poortwachter dan spring je op de auto en dan op het hokje en via het hokje op het vliegveld. Je kan vliegen in een dodo en in een prive jet vast veel plezier. P.S als je al op het tweede eiland kunt dan pak je een parachute daarna ga moet je heel hoog vliegen en spring je uit je vliegtuig of heli en je doet je parachute uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FPSgamer Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Waar is dat vliegveld dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Ten eerste dit staat in het verkeerde forum ten tweede dit is al bekend <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeraldo Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Ten eerste dit staat in het verkeerde forum ten tweede dit is al bekend <_< schijnbaar wist niet iedereen het nog want ik heb al berichten terug van waar het vliegveld is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RTS Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Ten eerste dit staat in het verkeerde forum ten tweede dit is al bekend <_< schijnbaar wist niet iedereen het nog want ik heb al berichten terug van waar het vliegveld is. Ja dat is iemand die zich net heeft aangemeld en nog niet verder in andere forums heeft gekeken <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kleinduimpje Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 jah jullie oordelen veel te snel ok over mij <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Dit hoort inderdaad in GTA SA forum. Maarja ik gun iedere N00B zijn tijd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 tut tut... Niet zo mopperen allemaal, gun elkaar wat ruimte. :rolleyes: Ik verwijs iedereen door naar het GTA SA subforum. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Tegenwoordig gebruikt niemand de Zoek/Search knop.. Toen ik jong was hadden we die nog niet ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dead-Dodo Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 hoe aud was je toen dan??? :huh: ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik ga nu stiekem op het vliegtuig in SF maar alle vliegtuigen zitten daar op slot kan ik daar een keer in?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik ga nu stiekem op het vliegtuig in SF maar alle vliegtuigen zitten daar op slot kan ik daar een keer in?? Ja, alleen weet ik niet na welke missie ze open gaan. Misschien na de vliegschool? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
marillion Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 Waar is dat vliegveld dan? er zit tog een kaart bij het spel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik ga nu stiekem op het vliegtuig in SF maar alle vliegtuigen zitten daar op slot kan ik daar een keer in?? Ja, alleen weet ik niet na welke missie ze open gaan. Misschien na de vliegschool? Ik meen van wel Al kon ik ergens rond Angel Pina al wél in een vliegtuig ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Na de vliegveld missie's krijg je idd allerlijk vliegtuigen tot je beschikking, van schiet dingen tot die Juank Air plane ( iig zag ik die in een missie bij WOOZIE dat je dam moet opblazen ):$ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.