Jeraldo Geplaatst: 26 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Na de vliegveld missie's krijg je idd allerlijk vliegtuigen tot je beschikking, van schiet dingen tot die Juank Air plane ( iig zag ik die in een missie bij WOOZIE dat je dam moet opblazen ):$ Klopt ik ben daar al voorbij en dan moet je met een missie het graveyard vliegveld kopen een paar missies later jat je een straaljager van een vliegdek schip. Het vliegtuig is vet want je kan verticaal opstijgen!!! P.S. Waar ben jij met je missies? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) P.S als je al op het tweede eiland kunt dan pak je een parachute daarna ga moet je heel hoog vliegen en spring je uit je vliegtuig of heli en je doet je parachute uit. Kan jij mij dan ff een kaartje geven waar de parachute ding ligt op het vliegveld in San Fierro? Na de vliegveld missie's krijg je idd allerlijk vliegtuigen tot je beschikking, van schiet dingen tot die Juank Air plane ( iig zag ik die in een missie bij WOOZIE dat je dam moet opblazen ):$ Maar met vliegveld missies bedoel je de vliegschool? En kan je me anders zeggen waar de vliegmissies dan zijn op het vliegveld? :unsure: Bewerkt: 26 november 2004 door Erulezz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pete-R Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 (bewerkt) Die weet ik niet te vinden maar wel 1 op de mount chiliad en je hebt geen missie's op het vliegveld van Los Santos Bewerkt: 26 november 2004 door petersmurfje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Erulezz Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 Ok ben daar al is geweest , maar geen parachute te bekennen :o Zal zo ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 26 november 2004 de parachute ligt aan de noordkant van de parkeerplaats op de top van Mnt. Chiliad. Net iets buiten de parkeerplaats waar de berg nog een stukje omhoog loopt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.