Jump to content

Over There

Recommended Posts

Geplaatst:

11321.jpg

Over There speelt zich af in Irak, wanneer een groep nieuwe Amerikaanse soldaten daar arriveert bevinden zij zich al snel in een hevige oorlog, en komen ze er al snel achter dat soldaat zijn geen pretje is.

11323.jpg

De ene doet het niks, en een ander kan verlammen van angst. Onderleiding van hun sergeant zullen zij een band opbouwen die alleen mogelijk is in een oorlog.

Plot in het Engels

----

De Pilot die vandaag werd uitgezonden, sprak mij tot dusver erg aan, het voelde realistisch en dat is belangrijk wanneer je een serie maakt over een echt bestaande oorlog.

Leuk vind ik dat het allemaal nieuwe soldaten zijn, dit is dus de eerste keer "in the field" kortom geen ex Navy Seals of dergelijke maar alleen maar groentjes.

Ook had de Pilot episode een einde waardoor ik de volgende meteen wil zien.

Over There - Elke Zaterdag - RTL 7 (Na Prison Break) - 22:00

Geplaatst: (bewerkt)

Lijkt mij een best gave serie, ik heb alleen de pilot niet kunnen kijken maar wel al veel voorstukjes ervan gezien. Alleen is het niet een beetje propoganda of antipropoganda van/tegen bush en zijn regering?

Ik ga de volgende aflevering zeker kijken :D

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Geplaatst:

Ik heb geen idee of er zo'n boodschap achter zit maar het zou best kunnen hoor...

Ik ga Zaterdag weer lekker kijken.. :Y

Geplaatst:
komt er ook nog een herhaling want ik heb de 1ste aflevering niet kunnen kijken maar zaterdag ga ik wel kijken :)

Ben bang van niet.. :N

Geplaatst:

OMG!!

Op zulke verschrikkelijke goede series/films wacht ik nou, ik ben echt van BoB, heb de Box thuis liggen, en heb alle afleveringen al meer als 4 keer gezien. Kijk, BoB is echt realistisch, laat goed zien, hoe de oorlog er aan toeging, en hoe verschrikkelijk het was, maar de soldaten waren altijd in voor grapjes etc. Ik hoop dat het bij deze weer zo word

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...