cekeu Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 Ik heb dus een mod gedownload en ik heb de helft kunen instaleren in vice city. nu is mijn probleem dat er nogal een vage readme bijzit kan iemand me zeggen wat ze bedoelen met dit?: [addlinebelow] IPL DATA\MAPS\misl.IPL [searchline] IPL DATA\MAPS\stadint\stadint.IPL [filepath] data\gta_vc.dat alvast bedankt Reageren
nick11123 Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) dat zijn je IDE,s IPL,s en die moet je denk ik met het kladblok in deze map doen C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto Vice City\data en dan zie je een bestand die gta_vc.dat heet en daar moet je die tekst in het kladblok plakken zeg het maar als je het niet snap want ik ben mischien niet zo duidelijk Bewerkt: 9 september 2006 door nick11123 Reageren
~> GizmO <~ Geplaatst: 9 september 2006 Rapport Geplaatst: 9 september 2006 (bewerkt) Je moet in je VC Folder het bestand zoeken dat in de mat data staat en gta_vc.dat heet. Dat moet je openen met klad blok en doen druk je op ctrl + F. Dan typ je daar in "IPL DATA\MAPS\stadint\stadint.IPL" en daaronder plak je de lijn "IPL DATA\MAPS\misl.IPL" Dan save je hem en ben je klaar. [EDIT] net te laat. Bewerkt: 9 september 2006 door ~> GizmO <~ Reageren
cekeu Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ga het proberen bedankt Reageren
cekeu Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ga het proberen bedankt Ik heb weeral die unhandled expection weet iemand aan wat dit kan liggen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.