Cosmo Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 steeds als ik de bmw m6 e60 mod download kan ik hem niet correct installeren met mod installer wil die niet ) dus kan iemand mij duidelijk uitleggen hoe ik de auto erin zet.... Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Dat is ook de grootste reden dat je de mod installer niet moet gebruiken, want het werkt voor geen meter. De enige manier dat je 100% verzekerd bent dat de mod goed is geinstalleerd, is door het te doen met de IMG Tool. Hiermee open je de modelarchieven om bestandjes te overschrijven. Zie hier de volledige tutorial. Is dit echt te lastig voor je, probeer het dan toch maar met SAMI, maar let op de volgende punten: - Haal ''alleen lezen'' van je GTA map af (rechtermuisknop ---> eigenschappen). - Zorg dat de GTA bestanden niet in gebruik zijn, bijvoorbeeld als het spel geminimaliseerd staat of de mapviewer aan staat. Als je verder nog modding vragen hebt, kun je ze hier stellen. Bewerkt: 10 september 2006 door Wazuup Reageren
Cosmo Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hij kan de gta3.img niet openen.... zou iemand mij verder kunnen helpen.. hoe je die bmw m6 e60 van Muzz kan instaleren.. want ik snap het niet egt Reageren
Puma Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Staat dit hier niet een beetje héél erg verkeerd Maarja als je >>>HIER<<< kijkt lukt het wel. Reageren
Cosmo Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Dat bedoel ik nou~! die img tool helpt niet bij mij..... want hij zegt unable to find DIR file als ik op gta3 klik ik deed het zoals het er stond maarre het wou niet.... en ik wil zo graag die bmw m6 :$ ( zou iemand mij kunnen uitlegggen hoe ik die bmw m6 instaleer en niet de link van de totural geven download hem zelf anders eens en installeer hem dan snap je hoe lastig... Bewerkt: 10 september 2006 door Cosmo Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Waarschijnlijk heb je de ouwe versie van IMG tool. Je moet IMG tool 2.0 hebben! dan kan hij hem waarschijnlijk wel openen! weet een van jullie trouwens waarom mijn spel vast loopt als ik een mod erin zet? ( bij de meeste) -->( als ik dan mijn spel laad of new game doe dan stopt hij in het midden van het balkje en doet niks meer! ) TIm Ik weet wat het probleem is! en heb het opgelost (V2->V1).. maar nu heb ik weer een ander probleem.. het spel loopt vast als ik hem aant spelen ben.. en reageert de computer ook zelfs niet meer.. maar dat heeft eerder met de computer te maken.. ??? terwijl ik de aanbevolen eisen heb voor GTA SA (ofmeer) Maarja.. hoeveel kost 3d Max eigelijk? ik wil heel graag leren modden namelijk! Bewerkt: 11 september 2006 door Tim-GTA Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.