Jump to content

Iemand Tommy al gespot?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Ik dacht altijd dat het dezelfde figuur was als in Vice City.

GTA III speelt zich iets van 20 jaar na vice city af, dan zou tommy al best wel oud zijn :lol:

Je speelt dus met een ander personage, maar die had eerst geen naam omdat ie jezelf moest voorstellen...

dat kan niet want in gta vice city dood je sonny forellie dus dan klopt de verhaal lijn niet meer (sonny komt aan de macht in libberty city(gta3) en stuurt tommy naar vice city en de rest weet je wel....) ;)

Bewerkt: door tom
  • Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

7

• Tim14

6

• BrokenTable

5

• easter egg

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Catalina is dat nie die ene vrouw waar de dochter van maffiabaas bij is als je vlugt naar het 2de eiland in gta 3 ?

Bewerkt: door nofx
Geplaatst:

Mensen, get a life.

Kijk achter in het boekje van je San Andreas. Kijk bij de Voice-Actors. Staat daar Ray Liotta? Nee.

Tommy zit dus niet in het spel. Basta.

Geplaatst:
Mensen, get a life.

Kijk achter in het boekje van je San Andreas. Kijk bij de Voice-Actors. Staat daar Ray Liotta? Nee.

Tommy zit dus niet in het spel. Basta.

Het zou wel grappig zijn als we tommy nog een keer op een stoel tegen komen met tape om zijn mond :lol: , dan hoeft Ray Liotta ook geen stem in te spreken :puh:

Geplaatst:

Hoezo moet er iets ingesproken worden dan? Of gaat hij later in de game nog praten?

Maar bij de eerste ontmoeting heb ik hem niks horen zeggen en dus hoeft er ook niks ingesproken te worden, kan aan mij liggen. CJ noemt hem toch ook mute en we weten allemaal toch wel wat mute betekent.

Geplaatst:
Hoezo moet er iets ingesproken worden dan? Of gaat hij later in de game nog praten?

Maar bij de eerste ontmoeting heb ik hem niks horen zeggen en dus hoeft er ook niks ingesproken te worden, kan aan mij liggen. CJ noemt hem toch ook mute en we weten allemaal toch wel wat mute betekent.

Sommige willen Tommy graag tegen komen in SA, maar helaas, hij zit er niet in en het feit dat Ray Liotta niet als voice-actor staat bevestigd dat.

Tim13 hoopt Tommy met plakband tegen te komen (weinig kans hoor :-) )

En voor de duidelijkheid 'Mute' AKA Claude AKA Fido AKA GTA3-Guy is niet Tommy Vercetti, maar dat staat al 10x in deze thread :-)

Geplaatst:

Ten eerste zeg ik niet dat het Tommy is. En nogmaals als mute niet spreekt in het spel hoeft er toch ook niks ingesproken te worden en dus gaat het argument van Ray Liotta staat niet tussen de voice actors niet op. Is dat nou zo moeilijk te begrijpen.

Grand Theft Auto: Vice City

Welcome to Vice City. Welcome to the 1980s.

Having just made it back onto the streets of Liberty City after a long stretch in maximum security, Tommy Vercetti is sent to Vice City by his old boss, Sonny Forelli. They were understandably nervous about his re-appearance in Liberty City, so a trip down south seemed like a good idea. But all does not go smoothly upon his arrival in the glamorous, hedonistic metropolis of Vice City. He's set up and is left with no money and no merchandise. Sonny wants his money back, but the biker gangs, Cuban gangsters, and corrupt politicians stand in his way. Most of Vice City seems to want Tommy dead. His only answer is to fight back and take over the city himself.

duidelijk toch? :puh:

in GTA3 heb je nog nooit een mission voor sonny moeten doen...

en vice city speelt zich 20 jaar eerder af DUS tommy is niet van GTA3...

anders had hij grijs moeten zijn in gta3 zoals ken rosenburg en kent paul van vicecity nu zijn :)

Sonny Forelli

- Head of Forelli Crime Family.

- Major crime family in Liberty City.

- Believed to have major influence in racketeering, gambling, union trouble, corruption and prostitution.

- Came to power young.

- Thought to have ordered several mob killings, including Harewood incident.

dus Ja het zijn verschillende personen....

er word ook nergens over gesproken wie die dude btw is in gta3 maar het is zkr niet tommy punt uit :) FACT

Bewerkt: door Djago
Geplaatst:
Ik kon er nog geen thread over vinden maar wie is het nog meer opgevallen dat de nieuwe vriend van Catalina (na de 2e race) 'good old' Tommy Vercetti is...

volgens mij heeft cj ook in gta3 gezeten in het begin als je uit die politiebus ontsnapt

Ik kon er nog geen thread over vinden maar wie is het nog meer opgevallen dat de nieuwe vriend van Catalina (na de 2e race) 'good old' Tommy Vercetti is...

volgens mij heeft cj ook in gta3 gezeten in het begin als je uit die politiebus ontsnapt

Dat is 8-ball ik heb al een keer eerder gezien dat mensen dachten dat je 8ball in SA was,

Ik vind trouwensook dat die politie agent op het begin wel heel erg veel op 8-Ball lijkt ;)

post-62-1099732359.jpg

Bewerkt: door tim13
Geplaatst:

Dat is 8-ball ik heb al een keer eerder gezien dat mensen dachten dat je 8ball in SA was,

Ik vind trouwensook dat die politie agent op het begin wel heel erg veel op 8-Ball lijkt ;)

ja en die ene hoer uit de haven lijkt op de zus van cj :puh:

ze komen gewoon toevallig uit de zelfde stad dat is alles :) :blink:

Geplaatst:

even voor de duidelijkheid in GTA3 moet je niet sonny forreli vermoorden maar de forrelli brothers. Misschien heeft Sonny 2broers?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...