Jump to content

Iemand Tommy al gespot?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik hem ook gezien ja. Wat mij opvalt is dat ie weer niet praat!! In GTA 3 praat ie ook al niet. :huh: B)

• Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

7

• Tim14

6

• BrokenTable

5

• easter egg

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Ik kon er nog geen thread over vinden maar wie is het nog meer opgevallen dat de nieuwe vriend van Catalina (na de 2e race) 'good old' Tommy Vercetti is...

ja die hub ik al gezien digtbij transfender los santos staat hij ook op een reclame bord

Geplaatst:

in gta 3 spreekt ie niet omdat dan (bij de bankoverval) op zijn keel is geschoten

dus veel kon hij niet zeggen

hij heeft wel weer diezelfde kleren aan :huh:

Geplaatst:
in gta 3 spreekt ie niet omdat dan (bij de bankoverval) op zijn keel is geschoten

dus veel kon hij niet zeggen

hij heeft wel weer diezelfde kleren aan :huh:

Hij is niet in z'n keel geschoten.

Je komt er in San Andreas achter waarom hij niet praat.

Geplaatst:

weer die zelfde kleren :puh: het is ongeveer in san andreas 92 en liberty city(gta3) 99/00 .. en hij is zo rijk (in gta 3 by my dan :) ) kan ie makkelijk betere kleren kopen-- Er zijn ook veel billboards(grote reclame borde langs de wegen) met candy suxxx

Geplaatst:
echt , ik heb het verhaal uit en zit op 80% en heb nog nietachter gekomen

Race missie tegen hem, dan zegt CJ iets, en daaruit kun je afleiden waarom hij niet kan praten :rolleyes:

Geplaatst:

luister/bekijk jij die dialogen wel???? of heb je een kort geheugen???

Geplaatst:

Race missie tegen hem, dan zegt CJ iets, en daaruit kun je afleiden waarom hij niet kan praten :rolleyes:

Huh dat is jammer ik zit al bijna 2 weken vast aan een missie bij het begin... hoe komt dat dan? dat zou ik graag willen weten want ben nog steeds een grote gta3 fan :lol:

Geplaatst:
proberen he

da lukt het wel :)

Jij wilt niet weten hoevaak ik dat geprobeerd heb, ik ben zoiezo niet zo handig met mijn controller.. ik heb het liever op de pc maar ja dat is nog wel even wachten ;)

Maar nu weer ontopic ;)

Geplaatst:

Huh dat is jammer ik zit al bijna 2 weken vast aan een missie bij het begin... hoe komt dat dan? dat zou ik graag willen weten want ben nog steeds een grote gta3 fan :lol:

wat zegt ie dan

ik ben al voorbij die opdracht en ik weet het nog niet

Geplaatst:
Ik kon er nog geen thread over vinden maar wie is het nog meer opgevallen dat de nieuwe vriend van Catalina (na de 2e race) 'good old' Tommy Vercetti is...

dat is niet tommy want gta-3 is 20 jaar later dan vice-city en dus verouderd tommy ook(zou nu wel al grijs haar moeten hebben) maar die gast van gta-3 heeft geen naam. zoek maar op in het boekje van gta-3 daar staat zijn naam niet in dus tommy zegen tegen de gta-3man is een grooote fout <_<

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...