Jump to content

Iemand Tommy al gespot?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik kon er nog geen thread over vinden maar wie is het nog meer opgevallen dat de nieuwe vriend van Catalina (na de 2e race) 'good old' Tommy Vercetti is...

dat is niet tommy want gta-3 is 20 jaar later dan vice-city en dus verouderd tommy ook(zou nu wel al grijs haar moeten hebben) maar die gast van gta-3 heeft geen naam. zoek maar op in het boekje van gta-3 daar staat zijn naam niet in dus tommy zegen tegen de gta-3man is een grooote fout <_<

Welterusten.

(dit is ondertussen al een thread uit de oude doos)

• Reacties 76
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Tha Real G.

7

• Tim14

6

• BrokenTable

5

• easter egg

5

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

mensen zeggen ook dat je in san andreas teweten komt hoe het verder ging met vercetti

vermoord door de forrely broers maar ik hoop dat dit niet klopt

want vercetti is zo goed :unsure:

Geplaatst:
mensen zeggen ook dat je in san andreas teweten komt hoe het verder ging met vercetti

vermoord door de forrely broers maar ik hoop dat dit niet klopt

want vercetti is zo goed :unsure:

Knap als je Tommy kunt vermoorden.. Ik bedoel in VC heb je toch heel at kogels overleefd lijkt mij :lol:

Het zou toch mooi zijn als er iemand dood gaat die je zelf nog gespeeld hebt..

Het zou al helemaal tof zijn als je in SA gewoon echt word vermoord in een missie en dan met een andere personage verder gaat ;)

Geplaatst:

ik weet nu hoe het zit met claude van gta3 :D

catalina word verlieft op hem

en vertrekt met hem naar Liberty City

waar zijn hem later verraad :angry:

en o ja hij heeft geen tong :puh:

Geplaatst: (bewerkt)

lol dat zou fun zijn :) :lovesign:

heel cool

Bewerkt: door marco vercetti
Geplaatst:
Tommy Vercetti speelde ook in GTA 3 dus kan zijn maar ik heb hem nog niet gespot :ph34r:

Tommy Vercetti speelde helemaal niet in GTA3! Die gastie die niks zei , hete Claude , en GTA3 speelde in 1992 , GTAVC in 1987 , en SA in 1991

Geplaatst:
Tommy Vercetti speelde ook in GTA 3 dus kan zijn maar ik heb hem nog niet gespot :ph34r:

Tommy Vercetti speelde helemaal niet in GTA3! Die gastie die niks zei , hete Claude , en GTA3 speelde in 1992 , GTAVC in 1987 , en SA in 1991

GTA 3 in 1999, GTA VC in 1986 :rolleyes:

En wat je nu postte is al 300x gepost

Geplaatst:

Dadelijk krijgen we in de echte winkels nog "fat CJ , skinny CJ , muscled CJ , CJ with dark sunglasses poppen" :D

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...