Sasuke Geplaatst: 25 november 2004 Rapport Geplaatst: 25 november 2004 Is Catalina ook die trut die je moet doden in GTA III? Ja, ik krijg vaak telefoontjes van haar..
TempEcho Geplaatst: 26 november 2004 Rapport Geplaatst: 26 november 2004 trut? Afgezien van die k*t sem van haar is ze wel ok , fysiek dan
Nith Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 ja fysiek :lol: :lol: PsYcHo BiTcH
Maniax Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Omg, you gta n00bs :lol:Tommy Vercetti is iemand anders als Claude (guy uit GTA III) En Claude ziet op die auto... lol, zijt gij een nerd ofzo ?
BrokenTable Geplaatst: 3 december 2004 Rapport Geplaatst: 3 december 2004 Omg, you gta n00bs :lol:Tommy Vercetti is iemand anders als Claude (guy uit GTA III) En Claude ziet op die auto... lol, zijt gij een nerd ofzo ? Haal jij even een bercith van 1 maand geleden naar boven... En er was onduidelijkheid over wie wie was. Dus waarom een nerd? Ik volg het niet...
W3sl3y Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 maar wrom kan hij nou niet praten
The Godfather Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 gaan we niet verklappen....enige wat ik zeg is....dat je de cutscene van "Wear Flowers in you hair" nog maar eens moet bekijken
Sasuke Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 Kan ik niet ( heb gtasa niet meer ), PM me en vertel waarom die vent niet praten wil/kan.
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) ja waarom wil je dat niet zeggen??? hier. Bewerkt: 26 december 2004 door easter egg
CelicaVB Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Weten jullie dat nou echt niet? Hebben jullie wel GTA 3 gespeeld??? Of kopen jullie gewoon spellen om ze zo snel mogelijk uit te spelen zonder te kijken naar de personages en het verhaal? Claude uit GTA 3 KAN NIET PRATEN, en die persoon in dat filmpje is.... raad het zelf maar, pfuuuuuuuuuhh!!! <_< Bewerkt: 26 december 2004 door CelicaVB
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Weten jullie dat nou echt niet? Hebben jullie wel GTA 3 en GTA Vice City gespeeld??? Of kopen jullie gewoon spellen om ze zo snel mogelijk uit te spelen zonder te kijken naar de personages en het verhaal? Tommy Vercetti in GTA Vice City KAN NIET PRATEN en Claude uit GTA 3 KAN OOK NIET PRATEN, en die persoon in dat filmpje is.... raad het zelf maar, pfuuuuuuuuuhh!!! <_< bij mij praat tommy wel in vc. en gta drie heb ik niet maar wel een keer gespeeld. maar ik snap ook niks van je verhaal. Bewerkt: 26 december 2004 door easter egg
CelicaVB Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Ja, je hebt gelijk Tommy praat wel, ik heb het bericht al aangepast. Maar Claude praat niet, omdat ze in die tijd nog niet zo'n heel uitgebreidde spellen maakten (ik vond GTA 3 trouwens wel heel erg vet!) Maar omdat ie toen niet praatte in het spel, wilden ze hem nu ok niet laten praten omdat dat niet overeen komt met GTA 3. Is eigenlijk heel logisch. Bewerkt: 26 december 2004 door CelicaVB
easter egg Geplaatst: 26 december 2004 Rapport Geplaatst: 26 december 2004 (bewerkt) Ja, je hebt gelijk Tommy praat wel, ik heb het bericht al aangepast. Maar Claude praat niet, omdat ze in die tijd nog niet zo'n heel uitgebreidde spellen maakten (ik vond GTA 3 trouwens wel heel erg vet!) Maar omdat ie toen niet praatte in het spel, wilden ze hem nu ok niet laten praten omdat dat niet overeen komt met GTA 3. Is eigenlijk heel logisch.Peter nee ik heet geen Erwin en ik heet ook niet Peter, hahahhaa lol :lol: maar ik kijk niet zo veel naar die filmpjes soms wel. ow zo ok nu snap ik het bedankt. maar weet iemand wie die andere lui waren die daar brgrafen waren bij dat wijf haar huis.???? zegt ze dat in gta drie?? Bewerkt: 26 december 2004 door easter egg
Anton van Hussel Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 moet ik zeggen wat carl zegt over claude?
Upstream Geplaatst: 15 februari 2006 Rapport Geplaatst: 15 februari 2006 (bewerkt) moet ik zeggen wat carl zegt over claude? Euh...kijk eens goed naar de datum. Die topic is nog van 2004, het is allang bekent dat de vriend van catalina claude speed van gta 3 is. Dus jouw post is niet zo heel erg nuttig. Bewerkt: 15 februari 2006 door DMWTM30
Recommended Posts