appeltree Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Hoi, is er bij mADD DOG MANSION een garage die open kan? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Hoi, is er bij mADD DOG MANSION een garage die open kan? Nee, de vraag is al wel eens eerder gesteld. Maar er is helaas geen garage die open kan. Er staan alleen wat aut's voor, maar verder kan je er niks mee. Meestal heb je een garage die open kan, bij een gekocht savehouse. En aangezien je Madd Doggs Mainson ook niet hebt gekocht, maar vrijgespeeld hebt. Het is jammer maar het is niet anders. Reageren
NIELS_ Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Hoi, is er bij mADD DOG MANSION een garage die open kan? Meestal heb je een garage die open kan, bij een gekocht savehouse. En aangezien je Madd Doggs Mainson ook niet hebt gekocht, maar vrijgespeeld hebt. Het is jammer maar het is niet anders. Dat maakt niets uit, de garage in doherty heeft ook een garage. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Een vriend van mij dat er bij de PS2 versie, die Garage deuren wel open konden. Maar ik heb het uitgeprobeert, en het werkt niet ! Op alle systemen zijn er geen garages. Maar als je toch graag autos wilt parkeren. Rijdt de Oprit van Madd Dogg uit en dan naar rechts. Kom je vanzelf je savehouse tegen waar je een Voertuig kan stallen. Succes Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 misschien had R* dat vergeten of er gewoon geen zin in Reageren
Vercetty Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 het is toch madd dog's mansion niet jouw mansion en op de ps2 kan het ook niet Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 het is toch madd dog's mansion niet jouw mansion Dat is niet helemaal waar. In het begin is het inderdaad het huis van Madd Dog. Maar doordat hij drugsverslaafd werd, heeft hij zijn huis aan Big Poppa gegeven voor meer drugs. Toen hij bijna van het dak afsprong, en CJ zijn leven heeft gered, is hij afgekickt. Toen pas bleek wat hij gedaan had. In de missie A Home in the Hills vermoord je Big Poppa. Dan win jij het huis terug, en dus is het dan wel jouw huis. Ik vind het eigenlijk wel logisch dat je daar geen auto's kunt plaatsen. Er staan volgens mij 2 voertuigen aan die kant van het huis, en ook nog een kart aan de andere kant. Als je auto's wilt bewaren, kan je net zo goed naar de overkant gaan. Maar op het laatst is het dus wel jouw huis, en niet die van Madd Dog! Reageren
Pennywise The Clown Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Kun je misschien niet vanuit de binnekant van het huis in de garage? R* zal dit niet voor niks ondoordringbaar laten maken? Misschien is er binnen een aanwijzing waardoor je de garage niet in kan Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.