Jump to content

GTA N00bmode V2.0 gebugt

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Bij de missie Drive thru? Ik had dat ook en ik dacht dat veel meer mensen dat hadden. ik had SA opnieuw geinstalleerd omdat ik vergeten was die 3 bestanden te backuppen. ik weet niet of je alleen die bestanden terug hoeft te zetten en noobmode opnieuw te installeren of dat je SA helemaal opnieuw moet installeren :D

ik hoop dat ik je hiermee een beetje geholpen heb

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
In een van de eerste missies (na die verf bus missies) crasht het spel, ben ik de enige?

Bij de instalatie van de Noobmode heb je keuze uit 3 verschillende versies, namelijk de:

- Normal Version

- Opened Up Version

- Stripped Version.

noobmodenr9.th.jpg

Als je zoals in jouw geval de storyline wil spelen met de noobmode dan moet je hem instaleren op de 'Normal Version'. Als je hem namelijk instaleert op de 'Opened Up Version' loopt hij altijd vast bij de missie 'Drive Thru'.

Bewerkt: door Bling
Geplaatst:

Ik zei het al het is niet mogelijk het zelfde krijg je aan het eind van de missie Home Invasion je moet het zonder de Nobbmode doen of een save game van de Noobmode downloaden.

wat kan je nou ook al weer allemaal met noobmode? :?

want het klinkt als iets ongelofelijk stoms dat je SA nog eens molt ook!

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

Op www.GTAgames.nl kan je hem downloaden. Daar staat ook bij over hoe en wat je er allemaal mee kan.

Zie:

V1: - http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.305

V2: - http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.338

Dit zijn 2 soorten versies van de mod. Met de één kan je weer meer etc.

Geplaatst:

Met de N00bmode kun je best veel coole dingen.

Je kan bijvoorbeeld waar en wanneer je maar wilt, elk wapen spawnen. Je kan ook waar en wanneer je maar wilt, elk voertuig spawnen. Je kunt dus bij wijze van spreken een grote vrachtwagen spawnen als je op de hoogste wolkenkrabber van GTA San Andreas staat. :puh: Je kan ook teleporteren naar een paar belangrijke plekken, zoals Grove Street, de vliegvelden, de hoogste wolkenkrabber, enzovoort. Ook iets heel gaafs is: Je kunt zoveel homies spawnen als je maar wilt, met één simpele druk op de knop. En je kunt ze dan ook nog eens het wapen geven dat jij wilt. Dan heb je dus bijvoorbeeld dit: Een leger van 100 homies, waarvan er een stel rocket launchers hebben, waarvan een stuk of 50 een minigun hebben, enzovoort. Ook kun je allemaal leuke dingen, zoals NOS (super nitro) instellen, onsterfelijkheid instellen, dat soort dingen.

Kijk hier maar eens als je wilt weten wat je allemaal nog meer met de N00bmode kan: Klik. Hier kun je de N00bmode ook downloaden als je wilt.

Maar er zijn dus inderdaad ook nadelen aan de N00bmode, zoals bugs (het spel sluit zich soms ineens af, sommige missies kun je niet uitspelen, enzovoort). En wat ook irritant is, is dat je een New Game moet beginnen als je de N00bmode geïnstalleerd hebt, je kunt niet op je oude savegames verder spelen.

Als je de N00bmode wil installeren, moet je wel even de readme goed lezen, daar staat in van welke bestanden je een back-up moet maken.

Ik hoop dat ik je voldoende heb ingelicht. :)

Groeten BaasBart :cya:

klinkt wel vet ga hem wel een keertje downen :D

had er wel eens van gehoord maar wist niet precies wat het was

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Geplaatst:

- Carspawnmod Eclipse

- Weaponspawnmod Eclipse

- Superbrake mod Wauzie

- NOS mod Eclipse & Wauzie

- Infinite Player/Car mod Eclipse & Wauzie

- Wanted level control mod Eclipse & Wauzie

- Superbikeskill mod Eclipse & Wauzie

Thanks to Demarest

- Teleport mod Eclipse

- Save Anywhere mod Thanks to Barton Waterduck and

Spaceeinstein

- Car Blowup Eclipse & Wauzie

- Homie Creation Eclipse & Wauzie

- Get Money Eclipse & Wauzie

- Car Copy Mod Eclipse

:D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...