Thabit Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Laatst wou ik weer es SoFII gaan spelen, doet hij het niet meer. Hij loopt naar 1 of 2 minuten vast. hoe kan ik dit oplossen? Reageren
gammie_ Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Laatst wou ik weer es SoFII gaan spelen, doet hij het niet meer. Hij loopt naar 1 of 2 minuten vast. hoe kan ik dit oplossen? Mischien is de cd beschadigt of vuil? Bij een spel van mij had ik ook dat hij vastloopte wat bleek krasje op de cd waardoor ik een nieuwe kon gaan kopen, ik raad je aan met een zachte beetje vochtige doek het cd'tje schoon te maken en dan nog eens proberen Reageren
Thabit Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Er zitten geen krassen of vuiltjes op de cd. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 (bewerkt) Er zitten geen krassen of vuiltjes op de cd. Misschien heb je er een virus opzitten. Ik weet het bijna zeker, je PC gaat slomer lopen van virussen. Bewerkt: 12 september 2006 door gta ripper Reageren
jurro500 Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Je pc op virussen scannen met bijv. AVG. free en je computer defragmenteren als je nei tweet hoe je moet defragmenteren: start, alle programma's, bureau accesoires, systeemwerkset, defragmentatie, dan moet je wel de partite doen waar het spel op staat . of natuurlijk LAST BUT NOT LEAST installeer het spel op nieuw. succes!! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.