Gta-mikezz Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Heeft Iemand De originele Gta3.img voor San andreas ik kan hem nergens vinden Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Heeft Iemand De originele Gta3.img voor San andreas ik kan hem nergens vinden Iedereen heeft wel een GTA3.img, die kan je vinden in de map Script. [Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Mocht hij er niet staan dan wil ik hem wel even voor je uploaden. Overigens hebben wij voor het aanvragen van bestanden een topic die >hier< te vinden is. Edit: Hij bevind zich in de map Models Rockstar Games/GTA San Andreas/Models. En hij is wat te groot om te uploaden, zoals gezged is opnieuw instaleren de beste optie. Bewerkt: 10 september 2006 door -Matthijs- Reageren
Wazuup Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Heeft Iemand De originele Gta3.img voor San andreas ik kan hem nergens vinden Iedereen heeft wel een GTA3.img, die kan je vinden in de map Script. [Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script. Mocht hij er niet staan dan wil ik hem wel even voor je uploaden. Overigens hebben wij voor het aanvragen van bestanden een topic die >hier< te vinden is. Matthijs weet je het zeker dat je het wil uploaden? In de gta3.img zitten namelijk meer dan 16000 bestanden die samen een bestandsgrootte hebben van zo'n 900mb. Het uploaden hiervan duurt erg lang en bij een foutje kan het hele archief beschadigt zijn, waardoor je er niets meer aan hebt. Mike ik zou als ik jou was gewoon GTA opnieuw installeren, of bestandjes hier aanvragen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.