Eenkhoorn Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Hallo mensen Ik ben opzoek naar Didier Sachs, ik heb de vindplaats gevonden maar ik kan de winkel niet vinden in het echt! Op deze site vond ik het: http://nl.wikigta.org/index.php/Didier_Sac...GTA_San_Andreas Wie weet waar die is? En, kan je deze winkel alléén betreden naar een bepaald aantel procenten te hebben gespeelt of kan dit gelijk? Héél erg bedankt alvast *Ik weet dat dit forum missie hulp is, maar ik kan geen andere plek vinden.. Bewerkt: 10 september 2006 door Eenkhoorn Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Hallo mensen Ik ben opzoek naar Didier Sachs, ik heb hier de vindplaats gevonden maar ik kan de winkel niet vinden in het echt! Wie weet waar die is? En, kan je deze winkel alléén betreden naar een bepaald aantel procenten te hebben gespeelt of kan dit gelijk? Héél erg bedankt alvast *Ik weet dat dit forum missie hulp is, maar ik kan geen andere plek vinden.. Dat klopt dat je er niet meteen in kan, je kan er pas is na een bepaalde missie heel erg laat in het spel. Pas na de missie: 'A home in the Hills' kun je in de Didier Sachs, ernaast zit nog een dure winkel namelijk Victim die gaat open naar de vliegschool. 'A home in the Hills' behoort tot de categorie: Return to Los Santos missies, dus dat duurt nog wel even als je net begonnen bent. Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Wanneer kan ik die vliegmissie doen? :$ Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Wanneer kan ik die vliegmissie doen? :$ Je bedoelt de vliegschool kopen? Dat moet je doen in de missie Verdant Meadows van Mike Toreno. In die missie krijg je opdracht het vliegveld te kopen voor $80.000,- Als je wilt weten welke missies je nog moet doen, moet je even een kijkje nemen >hier<. Klik dan op de categorie om de missies te zien. Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Dat duurt nog wel even Toch bedankt Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Wanneer kan ik die vliegmissie doen? :$ Er zijn verscheidene vliegmissies, die je moet volbrengen in het spel: Verdant Meadows: Korte uitleg: Dit is de vliegschool, dus hier leer je alles wat met vliegen te maken heeft. Het is niet makkelijk, maar oefening baart kunst! Wanneer? Deze kan je doen nadat je het vliegveld hebt gekocht. Dit kan na de missie Interdiction. N.O.E. Korte uitleg: Bij deze missie moet je laag naar een corona vliegen, en weer terug naar het vliegveld. Als je boven de grens komt, loopt een balkje vol. Als dat balkje vol is, komen er 2 hydra's achter je aan. Je moet weer een tijdje laag vliegen wil je ze weg hebben, maar ondertussen vuren ze wel raketten achter je aan... Wanneer? Dit is de eerste missie nadat je de Vliegschool hebt behaald. Freefall Korte uitleg: Je moet een vliegtuig onderscheppen. Je moet een heel eindje wegvliegen van Las Venturas, en vervolgens een bocht van 180 graden maken en door een corona vliegen. Vervolgens iedereen in het vliegtuig doodschieten en netjes landen op het vliegveld van Las Venturas. Wanneer? Ongeveer halverwege de missies van Las Venturas. Saint Mark's Bistro Korte uitleg: Je moet naar Liberty City vliegen om daar de Forelli's te doden. Daarna moet je ook weer terug vliegen en landen op het vliegveld van Las Venturas. Wanneer? Na de missie Freefall. Vertical Bird Korte uitleg: Je moet van Toreno eerst een Hydra gaan stelen. Met de boot moet je achterin het schip gaan en alle mensen aan boord neerschieten. Daarna even het geschut afzetten en opstijgen in de Hydra. Je moet de hydra's neerschieten, en vervolgens de boten kapot maken. Tot slot moet je nog landen op Verdant Meadows. Wanneer? Na de missie A Home in the Hills Ik hoop je voldoende geïnformeerd te hebben! Bewerkt: 10 september 2006 door Dutchy3010 Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Poeh, heel erg bedankt!! Ik ben nu bij zo missie dat je mensne van een trein moet schieten: http://nl.wikigta.org/index.php/Grand_Thef...e_of_the_Tracks Maar dat lukt me maar niet, ik kon niet verder Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Zal ik jou daar eens enige uitleg over geven Eekhoorn. Die missie is opzich best wel moeilijk voor als je een beginner bent, maar dat is uiteraard helemaal geen probleem. Ik vindt het zelf ook niet één van mijn leukste missie's, maar ik weet wel hoe het moet en er zijn manieren waardoor het nog makkelijker is. - Je gaat vanaf Big Smoke naar Unity Station en daar ga je via een Sanchez met Big Smoke achter de trein aan. Geef flink gas en blijf ongeveer in het midden op je spoort rijden hoe verder van de trein hoe beter, maar niet te ver anders maakt Big Smoke geen contact meer met de trein. Waarom moet je verder van de Trein? Nou omdat Big Smoke dan meer ruimte heeft om te schieten, want als je dichtbij gaat rijden dan knalt hij zijn kogels tegen de trein aan in plaats van tegen de Vagos. Als je op een gegeven moment een trein tegen komt moet je er vlak langs schansen en ga dan weer een stukje van de trein af rijden dan schiet big smoke een aantal gasten dood en probeer dan nogmaals gewoon rustig te blijven houd vooral je gelijkmatig op de weg. Dan moet je op een gegeven moment via een heuveltje op de zijkant dan ga je weer naast de trein rijden. Gewoon rustig blijven en dan gaat alles goed komen. Zou dit nog niet werken dan zou je kunnen proberen een stuk vooruit te rijden en ga je op een weg boven de trein staan den spring je op de trein en dan kun je gewoon handmatig de Vagos vermoorden. GTA San Andreas zal zeggen dat je Big Smoke moet ophalen, maar dat maakt niks uit. Haal na afloop wel Big Smoke op waar je hem ook gelaten hebt. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en anders kun je hem altijd nog aanvragen in het 'Savegame aanvraag forum'. Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Heel erg bedankt voor je uitleg Ik heb gelijk ff de savegame van hier gedownload: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=34565 Spel starten en toen stond er wel de missie, dus ik laden maar toen begin ik weer gewoon bij 't begin van 't spel! Hoe kan dit en wat doe ik hier aan? Dankjuwel alvast! Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Heel erg bedankt voor je uitleg Ik heb gelijk ff de savegame van hier gedownload: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=34565 Spel starten en toen stond er wel de missie, dus ik laden maar toen begin ik weer gewoon bij 't begin van 't spel! Hoe kan dit en wat doe ik hier aan? Dankjuwel alvast! Dan hebben jullie verschillende versies. Je hebt versie 1 en versie 2. Wanneer iemand versie 1 heeft, en hij installeerd de savegame van versie 2, dan kan die niet worden opgestart. Andersom ook niet. Maar als je wilt wil ik wel even die savegame Wrong Side of the Tracks voor je halen. Zet hem hier maar even weg en ik haal hem even voor je! Reageren
Eenkhoorn Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Heel erg bedankt voor je uitleg Ik heb gelijk ff de savegame van hier gedownload: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=34565 Spel starten en toen stond er wel de missie, dus ik laden maar toen begin ik weer gewoon bij 't begin van 't spel! Hoe kan dit en wat doe ik hier aan? Dankjuwel alvast! Dan hebben jullie verschillende versies. Je hebt versie 1 en versie 2. Wanneer iemand versie 1 heeft, en hij installeerd de savegame van versie 2, dan kan die niet worden opgestart. Andersom ook niet. Maar als je wilt wil ik wel even die savegame Wrong Side of the Tracks voor je halen. Zet hem hier maar even weg en ik haal hem even voor je! Oooh oki, want geen enkele doet het bij mij! En waar zie je welke versie je hebt dan?? Nouja, iig ik heb die missie gehaalt!! Dus daarvan heb ik de savegame niet meer nodig! Toch bedankt!! Dus nog iemand waairk de versie kan vinden? :$ Reageren
SummerBase Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 De Versie kun je heel makkelijk vinden, als er in jou opstart menu van San Andreas rechtsonderin staat: V2? Dan heb je een versie 2 San Andreas dan kan maar een select groepje jou savegame halen. Staat er in het menu geen V2? Dan heb je dus Versie 1 of versie 1.1, maar heb je de San andreas Dvd-rom de laatste paar maanden geleden gekocht? Dan heb je zeer waarschijnlijk een Versie 2, maar natuurlijk kan het ook een oude wezen. Er zijn verschillende versie's omdat PatrickW destijds een mod(ificatie) had uitgebracht om verborgen seks-spelletjes te doen met je vriendinnen in het spel. Echter zaten deze scenés al zelf in het spel dus het is niet de schuld van PatrickW zelf. Dus in versie 2 kun je zoiezo niet dat spelletje spelen. Versie1 > Versie1 save-game = Werkt . Versie2 > Versie1 save-game = Werkt niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.