DaddyPimp Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Onderwerp: 50 Cent Soort: Mag je zelf weten Size: Mag je zelf weten Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: Neem je tijd (Heb deze Battle per PB afgesproken) Veel succes Low! Lord Of War: DaddyPimp: Bewerkt: 10 september 2006 door RonaldVC
Lord of War Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Inlevering: Moge de beste winnen. Bewerkt: 10 september 2006 door Lord of War
DaddyPimp Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Het stemmen kan beginnen (Zie hoofdpost) nogmaals veel succes Low!
Rick.H Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 stem:Lord Of War Die is echt heel mooi daar heb ik echt niks op aan te merken de render is leuk de tekst past goed bij de achtergrond gewoon echt heel mooi. Die van DaddyPimp is ook leuk vooral goed uit gebeeld van time is mony echt mooi maar vind die van Lord of War tog leuker.
deagle Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Mijn stem gaat naar DaddyPimp. DP:. Wat ben jij goed in covers maken . Ze zijn echt volledig mijn stijl. Te tekst is goed gedaan , de afbeelding op zich vormt een geheel , wat me aantrekt. Voor de rest is die foto mooi in dat klokje gestoken. LoD :. Je signature is niet echt mijn stijl. Die brushes links vind ik "not done". De tekst is ook niet echt heel goed gelukt . (lees: bij zo'n onderwerp past dat font niet) Ook je render ziet er een beetje verneukt uit ... 0.o. Both :. Keep it up .
King Room Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Stem: DaddyPimp.. Is niet te normaal hoe die gefixed is.. Heb er geen woorden voor.. --- Die van Low is ook erg mooi met C4D (ofzoiets) Die is ook mooi.. Maar die van Daddy is wat mooier dan die van low STEM: DADDYPIMP
.Levi. Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 Winnaar is geworden DaddyPimp +1 punt. Verliezer Lord Of War. Topic closed.
Recommended Posts