Jump to content

Ammu-Nation

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Kun je in de ammu-nation ook Kleren ofzo kopen? Ik bedoel echt soldaten kleren ofzo :?

Nee dat kan niet, bij de ammu-nation kun je enkel wapens en een armor kopen. Voor kleding zul je toch echt naar de kleding winkel moeten. Bji de winkel Binco kun je een Urban en Woodland camo broek kopen, ik geloof dat je er ook nog een passend T-Shirt kan vinden, en een ketting die soldaten ook dragen; namelijk en dogtag. Dat T-shirt is er volgens mij niet in camo uitvoering dus je moet er denk ik even een groen shirt bij zoeken. Die is wel in elke winkel te vinden, de Binco vind je vlakbij het huis van CJ. Het is de 1e kledingwinkel waar je kennis mee maakt.

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst:

nee helaas niet. Je kan er alleen wapens kopen. Ook kan je in sommige ammunations de shooting challenge starten. Maar meer kan je er niet doen. Dus kleding kan je er niet kopen.

spoeky :cya:

Geplaatst:

Da's jammer, maar is er misschien ook nog een hoed(Je) voor leger dan? En is dat van Zip, lijkt dat ook op een echt legerpak van die soldaten?

Geplaatst:

Bij Binco, kan je wel wat hoofd doekjes kopen. Maar er zijn verder geen leger hoeden e.d. Bij Zip zijn verder geen speciale leger kleren te koop. Dus als je eruit wilt zien als een soldaat, wordt dat wat lastig denk ik. Mischien als je even rond neust op Google, dat je dan mischien leger kleren kan downloaden. Maar in SA kan je jezelf niet kleden als een echte soldaat. Hoe jammer het ook is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...