nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Kunnen jullie mij tips geven om makkelijk en snel geld te verdienen, maar niet door missie's (die benk ff beu) thx Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 met track betting. Op paarderaces wedde Save, zet al je geld op het slechtste paard en as je niet wint laad je opnieuw.. Of schiet een paar pimps dood, die hebbe ook wel veel geld bij zich Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 oke komen er een paar: Cheats: www.google.com en typ: gta san andreas cheats Voor de watjes of zoals ik doe missies of mensen neerknallen ect,... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Kunnen jullie mij tips geven om makkelijk en snel geld te verdienen, maar niet door missie's (die benk ff beu)thx Door bijv. de Brandweer, Ambulance, Polite missie te doen. Of pimping (in de broadway), auto verkopen bij de boot in SF. t/m level 10 van de brandweer leverde me 25.000 op. Daarna naar een wedkantoortje en goed gokken. Kwam met 2x gokken op 750.000 terecht. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nickdezot Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 cheaten doe ik niet... maar jullie zijn allemaal al zo ver ik heb nog maar net de laatste missie van ryder afgemaakt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jeraldo Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Kunnen jullie mij tips geven om makkelijk en snel geld te verdienen, maar niet door missie's (die benk ff beu)thx bij huizen inbreken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Kunnen jullie mij tips geven om makkelijk en snel geld te verdienen, maar niet door missie's (die benk ff beu)thx bij huizen inbreken! Levert niet zoveel op hoor, tenminste, bij mij ... 5 spullen is maar $500... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 mensen neerknallen submissions paardenrace Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Dealers afknallen. Je hebt er met witte trui met kap op. En er zijn zwarte dealers in blauwe jeans en zwart shirt zonder mouwen en gouden ketting. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Levert niet zoveel op hoor, tenminste, bij mij ...5 spullen is maar $500... punk-ass burglar!! ik weet nu hoe het moet, 20 spullen is $8000, gister gedaan, dus WEL de moeite waard Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Decepticon Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Idd beste is de burglar of de ambulance missie. Pimping levert ook wel wat op. Maar wil je zeer easy money moet je al je geld op het slechtste paard inzetten op de track betting. greetz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.