DaddyPimp Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Alweer een nieuwe Cover van mij.. Vind hem zelf wel relaxt geworden, wat vinden jullie? Reageren
Rick.H Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Wat ik ook al zij in je battele. Je hebt hier echt heel goed uit gebeeld "time is mony" met dat klokje en dat geld op de achtergrond. En dan ook leuk dat plaatje van 50 cent op de achtergrond van het klokje. Maar wat ik minder mooi vind is lettertyp hij is zo groot dat is direct waar je naar kijkt Ik denk dat als allen de tekst van "Time is mony" groot zou zijn dat veel leuker zo lijken En dat de tekst die je onderaan hebt wat kleiner zou doen dat zou wat leuker lijken. Maar verder heb ik er niet veel op aan te merken. Een 8.0 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Bedankt voor de uitgebreide Rate Congo! Nog meer van deze (uitgebreide) reacties?? Ohja, ik heb er 2 dagen aan gewerkt Reageren
King Room Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Ken het nog erger.. Damn als je dit niet meer een 10 is dan weet ik het ook niet weer.. Er zijn gewoon geen woorden voor.. Maar ik doe er toech 3: Kan niet beter.. Ziek!! Ongelovelijk 10/10 Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ken het nog erger..Damn als je dit niet meer een 10 is dan weet ik het ook niet weer.. Er zijn gewoon geen woorden voor.. Maar ik doe er toech 3: Kan niet beter.. Ziek!! Ongelovelijk 10/10 Haha, erg bedankt voor het compliment Room! Nog meer rates? (Het liefst zoals van Room ) Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ken het nog erger..Damn als je dit niet meer een 10 is dan weet ik het ook niet weer.. Er zijn gewoon geen woorden voor.. Maar ik doe er toech 3: Kan niet beter.. Ziek!! Ongelovelijk 10/10 Slijm Slijm Slijm..... Ik dacht dat er ook iets in de regels staat als je gaat rate dat je die ander probeert zijn sing krities te bekijken en niet allen zecht "helle mooie sing ik geef je een 10". Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ken het nog erger.. Damn als je dit niet meer een 10 is dan weet ik het ook niet weer.. Er zijn gewoon geen woorden voor.. Maar ik doe er toech 3: Kan niet beter.. Ziek!! Ongelovelijk 10/10 Slijm Slijm Slijm..... Ik dacht dat er ook iets in de regels staat als je gaat rate dat je die ander probeert zijn sing krities te bekijken en niet allen zecht "helle mooie sing ik geef je een 10". Nou dan vind ik dat JIJ het goede voorbeeld moet geven van een goede Rate als je commentaar hebt op Room's rate Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ken het nog erger.. Damn als je dit niet meer een 10 is dan weet ik het ook niet weer.. Er zijn gewoon geen woorden voor.. Maar ik doe er toech 3: Kan niet beter.. Ziek!! Ongelovelijk 10/10 Slijm Slijm Slijm..... Ik dacht dat er ook iets in de regels staat als je gaat rate dat je die ander probeert zijn sing krities te bekijken en niet allen zecht "helle mooie sing ik geef je een 10". Nou dan vind ik dat JIJ het goede voorbeeld moet geven van een goede Rate als je commentaar hebt op Room's rate Heb jij cometaar dan op hoe ik rate als dat zo is mag je dat best zegen hor. ik vind het gewoon geslijm om te zegen: Kan niet beter ziek!!! ongelovelijk Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Heb jij cometaar dan op hoe ik rate als dat zo is mag je dat best zegen hor. ik vind het gewoon geslijm om te zegen: Kan niet beter ziek!!! ongelovelijk Ik geef geen commentaar op jouw rate omdat je hier nog niet gerate hebt.. En je post nu btw bijna hetzelfde als daarvoor.. + Je geeft niet echt antwoord op m'n verzoek.. (Hoeft ook niet persé.. maar dan nog) Reageren
Rick.H Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Bedankt voor de uitgebreide Rate Congo! Nog meer van deze (uitgebreide) reacties??Ohja, ik heb er 2 dagen aan gewerkt uuh als je bedoeld dat ik jou Cover moet raten. Dat heb ik al gedaan.... Ik denk dat er een kleine misverstand hier is Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 (bewerkt) We hebben het al via PB besproken Misverstand van mij... :$ Excuses Congo! Komen er nog rates? Bewerkt: 11 september 2006 door DaddyPimp Reageren
Eli R Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik zou wel willen maar dan word er weer gezegd van: "Ja je moet niet zo afkraken dat is niet volgens de regels en je moet niet altijd negatief doen hij is helemaal niet lelijk dat vind jij alleen maar dat jij het een kut design vind kunnen wij niks aan doen." Dus bij deze heb je m'n mening, zonder rate. Reageren
RonaldVC Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Ik zou wel willen maar dan word er weer gezegd van: "Ja je moet niet zo afkraken dat is niet volgens de regels en je moet niet altijd negatief doen hij is helemaal niet lelijk dat vind jij alleen maar dat jij het een kut design vind kunnen wij niks aan doen."Dus bij deze heb je m'n mening, zonder rate. Ok, je mening, die is redelijk duidelijk.. Maar dan nog voegt deze post niet zoveel toe, omdat je er niet bij zegt wat je aan het design niet mooi vind, of wat er verbeterd kan worden.. Kijk, je mag best wel kritisch zijn met je beoordelingen, zolang je je mening maar onderbouwd door juiste argumenten. Dus door te zeggen wat er niet mooi is aan het design, en wat je graag anders zou willen zien. Zolang je op die manier rate, is er geen reden om reacties die jij verwacht te krijgen.. Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Precies wat Ronald zei.. Ik kan wel tegen een beetje kritiek hoor, ik vind als je zoiets post dat je ook een rate mag geven.. Het heet niet voor niks Showroom, zo kan ik wel bij elk lelijk design zeggen: Ik rate niet want je mag niet afkraken volgens de regels.. Geef gewoon een rate en dan kan ik misschien kijken of er nog iets aan verandert kan worden ofzo.. Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Mooie cover. Ik vind hem er goed uitzien, persoonlijk vind ik de gebogen text er niet bijpassen, en de Opacity van de tekst had wel wat hoger gekunt. Verder ziet hij er prima uit. Wederom wwer een goed design DP! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.