only4gta-san-andreas Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hallo. ik heb een vraag ik heb gta sa op de ps2. ik wou vragen hoe krijg je nitro op je motor. kan dat wel op de ps2???. alvast bedankt. Reageren
DdJDean Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 alleen op auto's kan dat helaas.. niet op andere voertuigen zoals boten, vliegtuigen, helikopters, motoren en fietsen Reageren
Scooter Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Nee. Je kan geen nitro op je motor zetten/krijgen. Motoren kunnen in de eerste instantie al niet ge-tuned worden. En dat heeft ook niets met je Ps2 versie te maken. Bijna alles is hetzelfde op de Ps2 als op de PC versie. Alleen zul je soms tegen komen dat op andere versies soms andere tatoo's zijn etc. Geen grote verschillen verder. Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Alleen auto's kan je tunen! Andere voertuigen niet. Reageren
.Sharingan Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 (bewerkt) Dat is nu meerdere malen gezegd. Maar volgens mij had iemand een mod uitgebracht, Ik weet dit niet zeker. Maar ik dacht dat het Motors en Quads en andere voertuigen kon tunen, O.a Rancher. Ik zal even zoeken naar de Modificatie. Whoop Edit, Je kon geen nitro op je motor. Maar wel veel andere Coole shit. Download Link : Klik Bewerkt: 17 september 2006 door .WhoopDiDoo. Reageren
Le MrG Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Je kan natuurlijk ook proberen, een auto met een motor model te verplaatsen, en dan de handling editten, het klinkt misschien raar, maar misschien is het wel mogelijk Reageren
.Sharingan Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Je kan natuurlijk ook proberen, een auto met een motor model te verplaatsen, en dan de handling editten, het klinkt misschien raar, maar misschien is het wel mogelijk Volgens mij, om het maar even zo te zeggen: En Mod Noob. Kan hij dat dus niet. Ik weet al veel van Modden af en ik weet niet heo dat meot. Maar natuurlijk kan only4gta-san-andreas het proberen. Veel succes. Whoop Reageren
kristof01 Geplaatst: 20 september 2006 Rapport Geplaatst: 20 september 2006 je kan ook deze cheat eens proberen: SPEEDFREAK Left, Triangle, R1, L1, Up, Square, Triangle, Down, Circle, L2, L1, L1 veel suc6 kristof01 Reageren
killerfragger Geplaatst: 22 september 2006 Rapport Geplaatst: 22 september 2006 op motors met nitro lijkt me grappige om de zien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.