only4gta-san-andreas Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hallo. ik wou graag weten waar kan je de beste stunt maken op de ps2. Reageren
Scooter Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 In heel SA zijn zogenoemde 'Unique Stunts' ''verborgen''. Tenminste, je moet ze eerst opzoeken en dat uitvoeren voor je hem erbij hebt bij je stats. Er zijn als ik me niet vergis 70 Unique Stunt Bonusses. Op deze kaart staan ze allemaal aangegeven: - http://nl.wikigta.org/index.php/Unique_stu..._San_Andreas%29 Je bedoelde waarschijnlijk een spectaculaire stunt? Ik zou dan de de stunt van de Mount Chilliad nemen. Die is erg hoog, en je valt aardig snel. Zolang je maar in je auto blijft zitten gebeurd er niets. De Mount Chilliad Stunt, kan je op het kaartje vinden op het 3e bolletje van links onder. Je moet eerst wel helemaal de berg op rijden. Reageren
Goliat Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hallo.ik wou graag weten waar kan je de beste stunt maken op de ps2. Wat ik altijd doe, is met noob-mode een auto spwanen en vervolgens op het hoogste gebouw van LS gaan. Dan ga ik er af, meestal met een motor en daar komt meestal wel iets leuks uit, vooral als je dan nog zorgt dat je wat spin hebt zodat het er wat cooler uitziet. Mount Chilliad(zoals scooter al zei) is ook wel leuk alleen je moet er rekening mee houden dat je auto het niet zal overleven. Verder ga ik altijd met een bus vanaf de finish van de Beat the Cock triatlon(die vanaf het strand start van LS) de berg daar afrijden, ook daar komt er altijd wel wat leuks uit. Reageren
Scooter Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 hallo. ik wou graag weten waar kan je de beste stunt maken op de ps2. Wat ik altijd doe, is met noob-mode een auto spwanen en vervolgens op het hoogste gebouw van LS gaan. Dan ga ik er af, meestal met een motor en daar komt meestal wel iets leuks uit, vooral als je dan nog zorgt dat je wat spin hebt zodat het er wat cooler uitziet. Mount Chilliad(zoals scooter al zei) is ook wel leuk alleen je moet er rekening mee houden dat je auto het niet zal overleven. Verder ga ik altijd met een bus vanaf de finish van de Beat the Cock triatlon(die vanaf het strand start van LS) de berg daar afrijden, ook daar komt er altijd wel wat leuks uit. Toevoeging: Ondanks 'only4gta-san-andreas' hem alleen op de Ps2 heeft, en dus geen n00bmode kan gebruiken kan je natuurlijk wel een voertuig spawnen. Zie: Auto Spawn CheatsSpawn Hunter Circle, X, L1, Circle, Circle, L1, Circle, R1, R2, L2, L1, L1 Spawn Tanker R1, Up, Left, Right, R2, Up, Right, Square, Right, L2, L1, L1 Spawn Rhino (Tank) Circle, Circle, L1, Circle, Circle, Circle, L1, L2, R1, Triangle, Circle, Triangle Spawn Rancher Up, Right, Right, L1, Right, Up, Square, L2 Spawn Bloodring Banger Down, R1, Circle, L2, L2, X, R1, L1, Left, Left Spawn Caddy Circle, L1, Up, R1, L2, X, R1, L1, Circle, X Spawn Hotring #101 R1, Circle, R2, Right, L1, L2, X, X, Square, R1 Spawn Hotring (andere versie) R2, L1, Circle, Right, Up, Circle, R2 Spawn Limousine R2, Up, L2, Left, Left, R1, L1, Circle, Right Spawn Trashmaster Circle, R1, Circle, R1, Left, Left, R1, L1, Circle, Right Spawn Romero Down, R2, Down, R1, L2, Left, R1, L1, Left, Right Spawn Jetpack L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right, L1, L2, R1, R2, Up, Down, Left, Right Spawn Monster Right, Up, R1, R1, R1, Down, Triangle, Triangle, X, Circle, L1, L1 Spawn Stuntplane Circle, Up, L1, L2, Down, R1, L1, L1, Left, Left, X, Triangle Spawn Parachute Left, Right, L1, L2, R1, R2, R2, Up, Down, Right, L1 Spawn Quad Left, Left, Down, Down, Up, Up, Square, Circle, Triangle, R1, R2. Spawn Hydra Triangle, Triangle, Square, Circle, X, L1, L1, Down, Up. Spawn Vortex (hovercraft) Triangle, Triangle, Square, Circle, X, L1, L2, Down, Down. Spawn Dozer R2, L1, L1, Right, Right, Up, Up, X, L1, Left. Bron: http://www.gtagames.nl/home/content.php?content.10 Veel plezier met stunten verder. Reageren
Sunray Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 Mooiste stuntplekken: -Mount Chilliad. -Vliegvelden je kunt er allemaal sprongen maken. -Van gebouwen eerste wel de cheat invullen van auto's vliegen(Square, Down, L2, Up, L1, Circle, Up, X, Left). -Of je kunt nogmaal gewoon je auto laten vliegen en wanneer je niet meer hoger kunt de cheat afleggen de val je gewoon naar beneden deed ik altijd. Reageren
moechy Geplaatst: 13 september 2006 Rapport Geplaatst: 13 september 2006 niks cheaten unique stunt zijn de plezantste vooral die ene waar je direkt als je genoeg snelheid hebt op het vliegvel in SF land Reageren
MASTERMIND Geplaatst: 17 september 2006 Rapport Geplaatst: 17 september 2006 Nee, nee de stunt op de berg Arco Del Oeste (desert) is de beste stunt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.