Jump to content

TROUBLESHOOTING


Alitto

Recommended Posts

hey iedereen,

Als ik Carlos Diaz SUPPLY AND DEMAND wil spelen, dan geeft mijn pc een troubleshoot weer :bonk: . Alles stopt en ik en ik krijg te vermelden dat het programma niet reageert. Hoe komt dit?? Nou zit ik vast, want ik moet die level van RC HELICOPTER ook nog spelen en daar faal ik altyd!!! IK kan geen enkel level meer spelen. Alleen de RC HELICOPTER van die cowboy.

Wie kan me helpen ivm die troubleshooting

thx alvast

Alitto

Link to comment
Delen op andere websites

Da's een lastig probleem, wat je in je spel hebt. Je kunt je savegame hier plaatsen, dan kunnen andere mensen die dit probleem niet hebben je savegame gaan doen, zodat je toch verder kunt. Wil je dit niet, dan raad ik je aan om het spel eens opnieuw te installeren. Maar kijk dan wel goed of je de savegame niet verliest, maak desnoods een back-up.

Link to comment
Delen op andere websites

Alitto, ik las net een ander topic van je over auto's. Ik denk dat het crashen van het spel eens te maken kan hebben met de mods die erin zitten.

Zet eerst je spel terug naar de orginele versie en probeer dan nog eens "Supply and Demand".

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...