philthechill Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 hey mensen, Wie kan mij helpen om de missie dildo dodo uit te spelen. Ik kan wel een beetje vliegen, maar in de tijd die je er voor krijgt Mij savegame Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Matthijs- Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Dildo Dodo - Mission Passed! Beloning: $2000,- De savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 10 september 2006 door -Matthijs- Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurens_vercetti Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 ja kan iemand dat voor mij ook? ik kom er egt niet uit en ook niet uit de missie met het kleine helicoptertje weet alleen niet hoe ik dat jullie kan laten doen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 ja kan iemand dat voor mij ook?ik kom er egt niet uit en ook niet uit de missie met het kleine helicoptertje weet alleen niet hoe ik dat jullie kan laten doen Dat wil ik wel doen . Je kunt je savegame toevoegen door in een berichtvenster op bladeren te drukken en je savegame te selecteren. Tenminste, als je hem op de pc hebt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
philthechill Geplaatst: 10 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 september 2006 bedankt matthijs Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
laurens_vercetti Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 11 september 2006 ok dankje ik zal het thuis meteen doen ben nu namelijk op school Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.