Jump to content

onderzeeër!!!

Recommended Posts

Geplaatst:
Lijkt me een beetje nep Want het is wel heel toevallig dat je geen foto enz kan maken

ten eerste het gebeurde echt (ja daar hebben jullie veel aan) maar ik kon wel foto maken maar ik had nog zown oude digicamera die we bij het nemen van "groene stroom" kregen. en als je dan op het beeld keek en er een foto van wou maken zag je één en al zwarte strepen.

maja dit is al een heletijd geleden gebeurt en heb veel gezocht maar kan hem niet trug vinden.

• Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• -Richard-

12

• Mazzeltje

6

• juul

6

• zupadomien

6

Geplaatst:

ok de naam heeft hij dus wel gezien.

maar ik onthoud altijd wel de naam want dat is het eerste waar ik naar kijk als ik een nieuw voertuig heb ontdekt

dus die onthoud ik echt wel ;)

Geplaatst:

maar ik onthoud altijd wel de naam want dat is het eerste waar ik naar kijk als ik een nieuw voertuig heb ontdekt

Volgens mij bedoeld Vayne dat '??????' de naam van het voertuig is.

Geplaatst:

dus jij zegt dat de onderzeer ''??????????'' zo heet

ik weet wel zeker dat dat niet zo is.

hij is gewoon vergeten om naar de naam te kijken of hij is hem vergeten

en ik zeg hierboven dat ik altijd naar de naam kijk en die niet vergeet.

vooral als het om een heel mooi voertuig gaat en dat is de onderzeer duidelijk wel

Geplaatst:

dus jij zegt dat de onderzeer ''??????????'' zo heet

ik weet wel zeker dat dat niet zo is.

hij is gewoon vergeten om naar de naam te kijken of hij is hem vergeten

...

Ja, want Vayne zecht : 'En als naam had hij '??????'' En hij is tot nu toe de enige die erin heb gezeten...

Maar ik heb geprobeert om hem vandaag te vinden. En ik heb die dolfijn achtervolgt, en hij verdween inderdaad in een rots. Maar toen ik er omheen zwom, kwam ik niet in een onderzeeer uit.

Geplaatst:
Ja, want Vayne zecht : 'En als naam had hij '??????'' En hij is tot nu toe de enige die erin heb gezeten...

Maar ik heb geprobeert om hem vandaag te vinden. En ik heb die dolfijn achtervolgt, en hij verdween inderdaad in een rots. Maar toen ik er omheen zwom, kwam ik niet in een onderzeeer uit.

Kun je misschien een kaart maken waar je die dolfijn ongeveer gezien hebt want ik zie zelfs geen dolfijn.

Geplaatst:

Kun je misschien een kaart maken waar je die dolfijn ongeveer gezien hebt want ik zie zelfs geen dolfijn.

Ik heb NATUURLIJK op de kaart gekeken. :D

Bij 'Easter Basin'. Als je vanaf daar naar LV zwemt kom je als het goed is de dolfijn tegen. (dat was de enige dolfijn die ik tegen kwam, tijdens mijn zoekactie.)

Geplaatst: (bewerkt)

dat jullie dat geloven zeg....... een onderzeeer met als naam "??????"

Tuurlijk! <_< Waarom wordt hier niet gezocht naar echte easter eggs, zoals dat stomme vliegtuig dat vlakbij je neerstort (is me vanmiddag gebeurd) of dat bordje op de brug met "Hier zijn geen Easter Eggs" Dingen die we wel met z'n allen kunnen bevestigen.

Mzzl! :ph34r:

(ik zoek wel serieus door....)

Bewerkt: door CelicaVB

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...