Spike Geplaatst: 28 november 2004 Rapport Geplaatst: 28 november 2004 onderzeeer hahah laat me niet lache, hou die stoere praat maar bij je :angry: , en ga niet andere lastig vallen. a.u.b slot pfffffffff Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 waarom kan er geen onderzeer in het spel zitten. zo raar is dat toch niet. dus laten we gewoon door discuseren en door zoeken. tot het echt 100% bevesticht is of er wel of niet een onderzeer in zit. Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 waarom kan er geen onderzeer in het spel zitten.zo raar is dat toch niet. dus laten we gewoon door discuseren en door zoeken. tot het echt 100% bevesticht is of er wel of niet een onderzeer in zit. helemaal mee eens.. :rolleyes: btw miss zit er wel meer in "GTA San Andreas" Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 onderzeeer hahah laat me niet lache, hou die stoere praat maar bij je :angry: , en ga niet andere lastig vallen.a.u.b slot pfffffffff omg.. Sinds wanneer ben jij de alwetende over GTA .. Waarschijnlijk heb jij nog niet eens de 100% gehaald.. Dus KOM OP ZEG en ga niet ONS lastig vallen ! :blink: Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 dat jullie dat geloven zeg....... een onderzeeer met als naam "??????"Tuurlijk! <_< Waarom wordt hier niet gezocht naar echte easter eggs, zoals dat stomme vliegtuig dat vlakbij je neerstort (is me vanmiddag gebeurd) of dat bordje op de brug met "Hier zijn geen Easter Eggs" Dingen die we wel met z'n allen kunnen bevestigen. Mzzl! :ph34r: (ik zoek wel serieus door....) ehh Ga jij dus zoeken naar al bevestigde easter eggs? Lekker nutteloos! Dan vind ik dit nog meer een easter egg Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 onderzeeer hahah laat me niet lache, hou die stoere praat maar bij je :angry: , en ga niet andere lastig vallen.a.u.b slot pfffffffff omg.. Sinds wanneer ben jij de alwetende over GTA .. Waarschijnlijk heb jij nog niet eens de 100% gehaald.. Dus KOM OP ZEG en ga niet ONS lastig vallen ! :blink: Mee Eens! Je weet nooit waar je tegen aan bots! B) Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 onderzeeer hahah laat me niet lache, hou die stoere praat maar bij je :angry: , en ga niet andere lastig vallen.a.u.b slot pfffffffff omg.. Sinds wanneer ben jij de alwetende over GTA .. Waarschijnlijk heb jij nog niet eens de 100% gehaald.. Dus KOM OP ZEG en ga niet ONS lastig vallen ! :blink: Mee Eens! Je weet nooit waar je tegen aan bots! B) :lol: Danku. Reageren
CelicaVB Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 dat jullie dat geloven zeg....... een onderzeeer met als naam "??????"Tuurlijk! <_< Waarom wordt hier niet gezocht naar echte easter eggs, zoals dat stomme vliegtuig dat vlakbij je neerstort (is me vanmiddag gebeurd) of dat bordje op de brug met "Hier zijn geen Easter Eggs" Dingen die we wel met z'n allen kunnen bevestigen. Mzzl! :ph34r: (ik zoek wel serieus door....) ehh Ga jij dus zoeken naar al bevestigde easter eggs? Lekker nutteloos! Dan vind ik dit nog meer een easter egg Dit bedoel ik nou: doe toch niet zo kinderachtig! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik bedoel GA ZOEKEN NAAR ECHTE EASTER EGGS! (zoals het vliegtuig en zoals dat bordje, die gebruikte ik als VOORBEELD om aan te tonen dat er ook andere zijn...) En nu niet meer kinderachtig aub... begin me heel erg te ERGREREN aan je posts.. Reageren
CelicaVB Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 (bewerkt) pfuuuhh... :rolleyes: Bewerkt: 29 november 2004 door CelicaVB Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Dit bedoel ik nou: doe toch niet zo kinderachtig! Hoe oud ben je eigenlijk? Ik bedoel GA ZOEKEN NAAR ECHTE EASTER EGGS! (zoals het vliegtuig en zoals dat bordje, die gebruikte ik als VOORBEELD om aan te tonen dat er ook andere zijn...)En nu niet meer kinderachtig aub... begin me heel erg te ERGREREN aan je posts.. Jij noemt het zoeken naar een onderzeeër nutteloos, GTA 0wn3r vind het zoek naar bevestigde easter-eggs nutteloos. Als we alleen naar bekende dingen zouden zoeken komen we nooit verder. Hoe zeker weet je dat die onderzeeër niet bestaat? Als dat geen 100% is kan er nar gezocht worden. Jij irriteer je aan zijn post, hij aan die van jouw. Helaas. Verder weer ontopic. Reageren
GTA 0wn3r Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Mja, Ik heb al mijn excuus aangeboden via de pm.. Anyway.. Heeft iemand nou al bewijs voor de onderzeeer? Ik heb hem niet gevonden.. Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Jongens toch, wat een gez**k voor een verdronken sigaar. Het is toch best mogelijk dat ie er is? In plaats van hier wat heen en weer te discusiëren ga ik vanavond lekker zelf op zoek. En als ie er is wees er dan maar zeker van dat ik hem ga vinden. Zou wel cool zijn. Aan de andere kant houd ik er wel niet van om achter een soort van Loch Ness te gaan zoeken. I don't like wasting time!! Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Anyway.. Heeft iemand nou al bewijs voor de onderzeeer?Ik heb hem niet gevonden.. Nee, nog geen bewijs. ik ben druk aan het zoeken, al 60.000 kwallen, 100 schildpadden, 800.000.000 vissen, 1 dolfijn tegen gekomen. Maar nog geen duikboot (waar je in kan) gezien. Maaaaaar ik ga door met zoeken. En mocht die onderzeeer er zijn, dan vind ik hem. B) Reageren
CelicaVB Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Ik sluit me aan bij de zoektocht naar de onderzeeer, zou wel cool zijn als het waar is! Reageren
fructis_5tyL3! Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Anyway.. Heeft iemand nou al bewijs voor de onderzeeer?Ik heb hem niet gevonden.. Nee, nog geen bewijs. ik ben druk aan het zoeken, al 60.000 kwallen, 100 schildpadden, 800.000.000 vissen, 1 dolfijn tegen gekomen. Maar nog geen duikboot (waar je in kan) gezien. Maaaaaar ik ga door met zoeken. En mocht die onderzeeer er zijn, dan vind ik hem. B) lol nog garnaal tegen gekomen! B) :lol: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.