Jump to content

onderzeeër!!!


Vayne

Recommended Posts

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Richard-

    12

  • Mazzeltje

    6

  • juul

    6

  • zupadomien

    6

lol nog garnaal tegen gekomen!  B)  :lol:

nee, hahaha geen garnalen. Wel nog haaien !!! :puh:

Was die haai niet soms een dolfijn? Die zie je namelijk regelmatig, maar haaien iig. niet.

ja dat kan. Ik zal nog eens gaan kijken. Misschien is DAT de dolfijn die ik zoek.

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens toch, wat een gez**k voor een verdronken sigaar. Het is toch best mogelijk dat ie er is? In plaats van hier wat heen en weer te discusiëren ga ik vanavond lekker zelf op zoek. En als ie er is wees er dan maar zeker van dat ik hem ga vinden. Zou wel cool zijn.

Aan de andere kant houd ik er wel niet van om achter een soort van Loch Ness te gaan zoeken. I don't like wasting time!!

Pff die Loch ness zit er zeker niet in. Ik ben in het midden van de zee gaan zwemmen en heb er zeker 1 uur gewacht.(dom van me om zoveel tijd te verdoen)

Niks gezien en niks gevonden. het enige wat er gebeurde was dat als ik 5 min stilzat dat de dolfijnen dichter durfden komen en de schildpadden ook.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben dus ook wezen zoeken en wat dacht je: nougabollen, zip, nada, noppes.

Heb wel een dolfijn gezien maar die deed niks speciaal, waarschijnlijk zijn kaart vergeten :D

Met Rockstar weet je nooit maar ik heb toch de indruk dat ik daar voor paal lag te soppen.

Link to comment
Delen op andere websites

yo people

waar gaat dit over ?!

ik geloof vayne wel

maar als het een grapje is eerlijk zeggen want dit is geen leuk grapje :angry: ik heb ook heel vaak gezocht maar niet gevonden! :(

greets dude

het gaat natuurlijk over de onderzeer.

zoals het boven aan het topic staat ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook gezocht en euhm kheb een paar keer een dolfijn gezien ma die doe niks ze, alleen maar zwemmen in rondjes, mss moeten we niet die dolfijn volgen maar gwn door die plaats in die rots zwemmen en is die dolfijn er toevallig ook in gezwommen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook gezocht en euhm kheb een paar keer een dolfijn gezien ma die doe niks ze, alleen maar zwemmen in rondjes, mss moeten we niet die dolfijn volgen maar gwn door die plaats in die rots zwemmen en is die dolfijn er toevallig ook in gezwommen ;)

ik heb ook al lang gezocht en ik heb niks gevonden volgens mij gewoon een BUG

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...