-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 lol nog garnaal tegen gekomen! B) :lol: nee, hahaha geen garnalen. Wel nog haaien !!! Reageren
BrokenTable Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 lol nog garnaal tegen gekomen! B) :lol: nee, hahaha geen garnalen. Wel nog haaien !!! Was die haai niet soms een dolfijn? Die zie je namelijk regelmatig, maar haaien iig. niet. Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 lol nog garnaal tegen gekomen! B) :lol: nee, hahaha geen garnalen. Wel nog haaien !!! Was die haai niet soms een dolfijn? Die zie je namelijk regelmatig, maar haaien iig. niet. ja dat kan. Ik zal nog eens gaan kijken. Misschien is DAT de dolfijn die ik zoek. Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Ja, dolfijnen ben ik al vaak tegengekomen maar een haai nog niet. Mss schrikt ie wel als ik er aan kom Ik begin toch minder en minder te geloven in die onderzeeër. Reageren
Vayne Geplaatst: 29 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Ja, dolfijnen ben ik al vaak tegengekomen maar een haai nog niet.Mss schrikt ie wel als ik er aan kom Ik begin toch minder en minder te geloven in die onderzeeër. dan niet *zwaar beledigt :lol: * Reageren
pottevijn Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 *ontopic mensen dit gaat hier over de onderzeeër en niet over een haai of een dolfijn Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Nu ja, ik geef het nog het voordeel van de twijfel. Zal straks eens ziej of ik die famueze sigaar onder water vind. Reageren
-Richard- Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 *ontopic mensendit gaat hier over de onderzeeër en niet over een haai of een dolfijn Het gaat wel om die dolfijn, die brengt je naar die onderzeeer. Reageren
Mathmagic Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 Jongens toch, wat een gez**k voor een verdronken sigaar. Het is toch best mogelijk dat ie er is? In plaats van hier wat heen en weer te discusiëren ga ik vanavond lekker zelf op zoek. En als ie er is wees er dan maar zeker van dat ik hem ga vinden. Zou wel cool zijn.Aan de andere kant houd ik er wel niet van om achter een soort van Loch Ness te gaan zoeken. I don't like wasting time!! Pff die Loch ness zit er zeker niet in. Ik ben in het midden van de zee gaan zwemmen en heb er zeker 1 uur gewacht.(dom van me om zoveel tijd te verdoen) Niks gezien en niks gevonden. het enige wat er gebeurde was dat als ik 5 min stilzat dat de dolfijnen dichter durfden komen en de schildpadden ook. Reageren
wouter1 Geplaatst: 29 november 2004 Rapport Geplaatst: 29 november 2004 volgens mij is het bullshit <_< Reageren
Ducati_Babe Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 Ik ben dus ook wezen zoeken en wat dacht je: nougabollen, zip, nada, noppes. Heb wel een dolfijn gezien maar die deed niks speciaal, waarschijnlijk zijn kaart vergeten Met Rockstar weet je nooit maar ik heb toch de indruk dat ik daar voor paal lag te soppen. Reageren
dude Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 yo people waar gaat dit over ?! ik geloof vayne wel maar als het een grapje is eerlijk zeggen want dit is geen leuk grapje :angry: ik heb ook heel vaak gezocht maar niet gevonden! greets dude Reageren
Mazzeltje Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 yo people waar gaat dit over ?! ik geloof vayne wel maar als het een grapje is eerlijk zeggen want dit is geen leuk grapje :angry: ik heb ook heel vaak gezocht maar niet gevonden! greets dude het gaat natuurlijk over de onderzeer. zoals het boven aan het topic staat Reageren
Devil in A Box Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ik heb ook gezocht en euhm kheb een paar keer een dolfijn gezien ma die doe niks ze, alleen maar zwemmen in rondjes, mss moeten we niet die dolfijn volgen maar gwn door die plaats in die rots zwemmen en is die dolfijn er toevallig ook in gezwommen Reageren
juul Geplaatst: 30 november 2004 Rapport Geplaatst: 30 november 2004 ik heb ook gezocht en euhm kheb een paar keer een dolfijn gezien ma die doe niks ze, alleen maar zwemmen in rondjes, mss moeten we niet die dolfijn volgen maar gwn door die plaats in die rots zwemmen en is die dolfijn er toevallig ook in gezwommen ik heb ook al lang gezocht en ik heb niks gevonden volgens mij gewoon een BUG Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.