Jump to content

onderzeeër!!!


Vayne

Recommended Posts

GTAspeler zei dat hij bij easter basin een dolfijn had gezien die door een muur zwom. Ik ben juist bij easter basin gaan kijken en heb geen dolfijn gevonden.

Kan je misschien een kaart maken van waar ongeveer bij easter basin??

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 84
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Richard-

    12

  • Mazzeltje

    6

  • juul

    6

  • zupadomien

    6

Ik weet niet hoe ik een kaart moet maken.

Maar als je aan het einde (aan het water) van de landingsbaan staat, in SF. Spring je in het water en zwemt ongeveer 10 á 20 meter rechtvooruit. Dat is de plek waar ik een dolfijn tegenkwam. (de enigste)

Hopelijk vind je hem!

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb oook gezogt, vondt nix eeen dag later rij ik op mun verneukte bromer viel in de sloot eem zag voor het eerts een dolfijn in dat gebied swom hem achter na..... kwam in soort grot boven water heel vreemd maar kwam vast te zitten kon nix meer.....heb maar zelfmoord gepleegt :angry:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet hoe ik een kaart moet maken.

Maar als je aan het einde (aan het water) van de landingsbaan staat, in SF. Spring je in het water en zwemt ongeveer 10 á 20 meter rechtvooruit. Dat is de plek waar ik een dolfijn tegenkwam. (de enigste)

Hopelijk vind je hem!

Ik heb die dolfijn gevonden maar hij zwemt niet in een muur ofzo...

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel weer gezocht maar die klote dolfijn kwam maar niet....

heb hem gevonden je moet diep zwemmen en dan tegen de rots, mot wel veel longinhoud hebbe. Is kleine onderzeeer maar ik kwam er niet mee weg(wel in) heb me maar laten stikken. stop maar met zoeken, hij vaart tog niet

:) :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel weer gezocht maar die klote dolfijn kwam maar niet....

heb hem gevonden je moet diep zwemmen en dan tegen de rots, mot wel veel longinhoud hebbe. Is kleine onderzeeer maar ik kwam er niet mee weg(wel in) heb me maar laten stikken. stop maar met zoeken, hij vaart tog niet

:) :)

maar volgens Vayne kon je er wel in varen.

Dus kun je er nu wel in of niet???

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb wel weer gezocht maar die klote dolfijn kwam maar niet....

heb hem gevonden je moet diep zwemmen en dan tegen de rots, mot wel veel longinhoud hebbe. Is kleine onderzeeer maar ik kwam er niet mee weg(wel in) heb me maar laten stikken. stop maar met zoeken, hij vaart tog niet

:) :)

Kun zeggen waar je precies die duikboot hebt gevonden, want ik heb ook lopen zoeken en wil hem graag zien.

Link to comment
Delen op andere websites

ik snap het niet, :rolleyes: wat is er nou mooi aan een dolfijn om hem te zien (in gta sa dan) <_< .

Nou, ik heb lopen zoeken naar die duikboot. Om te kijken of ie echt bestond, maar ik had hem niet gevonden. Nu zecht _Carl_Johnson_ dat hij hem wel heeft gevonden. Nu wil ik wel graag zien waarna ik de hele tijd heb lopen zoeken. Dus wil ik de duikboot wel zien, en niet die dolfijn. :)

Link to comment
Delen op andere websites

als ik het goed begrijp is hij door een muur gegaan onder water en kwam toen uit het spel.

als dat zo is moeten jullie die dolfijn uit jullie hoofd halen, die heeft er niks mee te maken, die zie ik ook zo vaak zwemmen, maar misschien moeten jullie eens proberen om met een jetpack ergens zo'n plek integaan waar je onder het level kon komen(ergens tegenover de rijschool dacht ik) is ergens een topic over. ga dan onder het water en kijk wat er gebeurt :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...