juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 vayne waar ben je ingestapt in die duikboot Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 op u kaart als je het erop kan zetten:)please Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 (bewerkt) op u kaart als je het erop kan zetten:)please wat bedoel je juist met; op u kaart als je het erop kan zetten:)please zeg op zen minste over welke topic het gaat he zupadomien Bewerkt: 5 december 2004 door juul Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja gewoon wie die onderzeeer heeft gevonden en is kunnen instappen!! (niet gewoon zien want ik vind er wel ene zuh ma daar kan je niet instappen eh;))dat die die op kaart zet;) Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja gewoon wie die onderzeeer heeft gevonden en is kunnen instappen!! (niet gewoon zien want ik vind er wel ene zuh ma daar kan je niet instappen eh;))dat die die op kaart zet;) en waar ligt die onderzeeër die jij hebt gevonden Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 in san fierro aan de bovenkant als ge bij de luchthaven begint eh dan naar boven en dan heb je precies zo stukken die uitsteeken zo door tot vanboven en daar staat i maar ik zal hem op kaart gaan zetten:) Reageren
juul Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 in san fierro aan de bovenkant als ge bij de luchthaven begint eh dan naar boven en dan heb je precies zo stukken die uitsteeken zo door tot vanboven en daar staat i maar ik zal hem op kaart gaan zetten:) oke geef die kaart maar dan kan ik hem direkt is gaan opzoeken en proberen of ik er in kan Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ghraaaaaaaaa krijg da dernie op Reageren
henk_jan Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 k heb die onderzeeer wel gezien maar k kon in geen moglijk heid in. Reageren
zupadomien Geplaatst: 5 december 2004 Rapport Geplaatst: 5 december 2004 ja ik ook maar hoe zet je hier nu een kaart op? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.