kennethdw Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 nou ik zit vast met de zero missie kan iemand ze allebei voor me doen aub? hiers me savegame aub geen cheats gebruiken http://rapidshare.de/files/32653080/GTASAsf8.zip.html veel succes en alvast bedankt
Dutchy3010 Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Doe ik voor je Air Raid - Mission Passed! Beloning: $3000 Hierbij moet je alle vliegtuigjes uit de lucht schieten. Het makkelijkst is door ctrl ingedrukt te houden en met de muis te richten, je munitie gaat immers nooit op. Supply Lines - Mission Passed! Beloning: $5000 Bij deze missie moet je koeriers doden. Dit moet met een klein vliegtuigje. Je kunt gewoon achter de koerier landen en dan schieten. Het best kan je gewoon zweven. Daarmee bedoel ik dat je opstijgt, en als je hoog genoeg bent de W los te laten. Zo gebruik je geen (of in ieder geval) minder brandstof. New Model Army - Mission Passed! Beloning: - $7000 - Asset, die kan oplopen tot $5000 De bedoeling is dat je de weg vrij maakt voor het autootje. Alle kratten moeten uit de weg, op de tanks moet je een bommetje gooien en de wateren moeten letterlijk overbrugd worden. Je kunt het beste eerst even een bom op het vliegtuigje van de tegenstander gooien. Die blijft namelijk overal kratten leggen en dat is super vervelend. Ik heb geen cheats of mods gebruikt. Savegame vind je in de bijlage. Succes met de verdere missies! GTASAsf8.b Bewerkt: 10 september 2006 door Dutchy3010
Recommended Posts