cekeu Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 ik heb een vraag. weet er iemand of er een formule 1 mod bestaat? dus voor een formule 1 auto in het spel te krijgen. en zoja waar download je die? ik heb namelijk een racebaan gedownload en ik wil er auto's op modden alvast bedankt cekeu Reageren
SWYV Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 ja er zijn wel een paar voor de GTA SA oa Renault R28 enz.. te vinden op gta-worldmods.de Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 ik heb een vraag. weet er iemand of er een formule 1 mod bestaat? dus voor een formule 1 auto in het spel te krijgen. en zoja waar download je die? ik heb namelijk een racebaan gedownload en ik wil er auto's op modden alvast bedankt cekeu Ik ben laatsts nog een paar mooie F1 auto's tegen gekomen op internet. Je kan ze denk ik haast overal wel downloaden, maar die ik heb gevonden zien er wel goed uit. Op >deze< site staan 4 stuks, waaronder de standaard Ferrari, die er overigens best goed uitziet. Verder kun je ook op Google rondzoeken, daar zal vast en zeker wel wat staan! De instalatie kun je trouwens het beste doen met de San Andreas Mod Installer, mits je die nog niet gebruikt. Zo ziet je niet te klooien met bestandjes ui de IMG, maar zal de Mod Installer ze gewoon voor je instaleren, scheelt wat werk en tijd. Reageren
cekeu Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 (bewerkt) oke bedankt voor julie hulp EDIT: ik heb het wel over vice city he Bewerkt: 16 september 2006 door cekeu Reageren
Indycar series Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Hier: Klik hier dan eens,Deze zijn voor Vice City! Graag gedaan hoor Reageren
cekeu Geplaatst: 16 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Het lukt Bedankt iedereen cekeu Reageren
Indycar series Geplaatst: 16 september 2006 Rapport Geplaatst: 16 september 2006 Ik ben blij dat het je is gelukt.Veel gameplezier. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.