Tim-GTA Geplaatst: 10 september 2006 Rapport Geplaatst: 10 september 2006 (bewerkt) Als ik auto's of de meeste andere mods in mijn spel zet, loopt het spel vast. --> Als ik een game load of new game doe dan stopt hij in het midden van het balkje; hij doet dan niks meer. Wat is er aan de hand?? kan ik dit veranderen? Please help me. Tim Bewerkt: 10 september 2006 door Tim-GTA Reageren
cekeu Geplaatst: 11 september 2006 Rapport Geplaatst: 11 september 2006 welkom op het forum probeer je mod eens er terug af te gooien en dan opnieuw te instaleren. btw. hoe instaleer jij mods? met de img tool of de modinstaler? voor vragen kun je altijd hier terecht cekeu Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Thnx, maar eraf gooien heeft geen zin, het blijft het niet doen. Het zijn bijna alle mods; iig alle auto's en ik heb een paar Miscellaneous mods doen het wel Een vriend van mij heeft er ook al last van. En ik heb met IMG tool én SAMI geprobeerd. Maar geen van beide doet het.. (ik heb mijn mods van GTAgaming.com :$ ) Het spel heb ik al een x opnieuw geïnstalleerd.. niks doet het.. waarroooommm.. Ik zag net bij een andere poll dat iemand het zelfde probleem had.. toen reageerde iemand erop dat het misschien aan de versie ligt.. Ik heb versie 2 daarmee kon het niet zei die gast [d8 ik].. Hoe kun je dat terug doen naar 1 en zijn er dingen verbeterd in 2 en als je dan terug zet naar 1 die verloren gaan of is alléén dan dat je wél mods erin kan zetten? ik hoop dat het dan wel doet..! Tim Reageren
Tim-GTA Geplaatst: 11 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 11 september 2006 Kan ik ook weer terug van versie 1 naar versie 2? Reageren
j-no Geplaatst: 4 februari 2008 Rapport Geplaatst: 4 februari 2008 ik heb eigelijk het zelfde probleem maar waar kan je die andere vesie downloaden dan hoe kan het[/color=red] Reageren
Big Boss Geplaatst: 5 februari 2008 Rapport Geplaatst: 5 februari 2008 (bewerkt) Je bedoelt zeker de downgrader. Die kun je downloaden in de gtagames database. Deze patcher veranderd je GTA spel terug naar de eerste versie van Grand Theft Auto San Andreas 1.00 EU versie. Hierdoor kan je Grand Theft Auto San Andreas weer volledig modden. In latere versies is dit namelijk deels beveiligd. ===================================== De patcher patch de volgende versies van Grand Theft Auto San Andreas ===================================== USA 1.01 USA 2.00 European 1.01 European 2.00 German 1.01 German 1.00 ===================================== Deze patch veranderd NIET gta-sa.exe in een crack no-cd versie, maar zet je gta-sa.exe om naar de GTA San Andreas 1.00 EU versie. Maak aub back-ups voor in het geval iets fout gaat. De maker van deze mod is niet verantwoordelijk voor enige schade bij gebruik van deze download. Deze patcher is deels getest, maar kan echter nog problemen bevatten bij sommige versies. Tevens bevat de eerste versie van GTA San Andreas enkele bugs die je bij latere versies niet hebt. Indien je weer terug wilt naar je originele versie dien je het spel weer opnieuw te installeren. Versie 2.0 support, EU en US, is nog ongetest, er kunnen bij het downgraden dus problemen ontstaan met je spel. Voor meer info check: [url="http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=15151"]http://forum.mtavc.com/viewtopic.php?t=15151[/url] Download Om terug naar versie 2 te gaan, moet je het spel opnieuw installeren. Edit: Beetje late reactie op een topic uit 2006, maar goed ... Bewerkt: 5 februari 2008 door Big Boss Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.